Przetargi.pl
Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę bezołowiowej benzyny silnikowej 95 i 98 oktanowej oraz oleju napędowego do Urzędu do Spraw kombatantów i Osób Represjonowanych oraz Urzędu Lotnictwa Cywilnego w 2011 roku

Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6619019 , fax. 022 6619073
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
    ul. Wspólna 2/4 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6619019, fax. 022 6619073
    REGON: 01205270800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udskior.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę bezołowiowej benzyny silnikowej 95 i 98 oktanowej oraz oleju napędowego do Urzędu do Spraw kombatantów i Osób Represjonowanych oraz Urzędu Lotnictwa Cywilnego w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS RZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż Zamawiającemu bezołowiowego paliwa silnikowego 95 i 98 oktanowego oraz oleju napędowego w 2010 roku. Kod CPV 09132000-4, 09134000-7 oraz 30163100-0 wg ROZPORZĄDZENIA KOMISJI (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV Zamawiający planuje zakup: - do 36000 litrów bezołowiowej benzyny silnikowej 95 oktanowej; - do 10700 litrów bezołowiowej benzyny silnikowej 98 oktanowej; - do 17000 litrów oleju napędowego. Sprzedawane paliwo musi spełniać wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliwa do nowych norm. Sprzedaż odbywać się będzie na stacjach paliw określonych w pkt. 2.2.-2.5. Specyfikacji. Zakup paliw będzie dokonywany wyłącznie za okazaniem karty flotowej. Na jeden samochód będący na stanie Zamawiającego, Wykonawca wyda jedną bezpłatną kartę flotową. Dla każdego z Zamawiających Wykonawca wyda po jednej bezpłatnej karcie zapasowej in blanco. Rozliczenie pobranych paliw będzie dokonywane dwa razy w miesiącu za okres od pierwszego do piętnastego dnia każdego miesiąca oraz od szesnastego do każdego ostatniego dnia miesiąca. Faktury VAT i raporty będą wystawiane w terminie 7 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dniu ustawowo wolnych od pracy) po upływie każdego okresu rozliczeniowego. Płatności za dostawy wynikające z umowy następować będą, w terminie 21 dni od dnia prawidłowego wystawienia i doręczenia Zamawiającym faktur VAT, przelewem na konto podane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest na każda prośbę Zamawiającego udostępnić mu zapis z kamer przemysłowych zainstalowanych na stacjach paliwowych, jeżeli zapis dotyczy czynności tankowania paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość stacji paliw na terenie Warszawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udskior.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach