Przetargi.pl
Zadanie 1: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2 Zadanie 2: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582891 , fax. 025 7582891
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582891, fax. 025 7582891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2 Zadanie 2: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Lp.1 - zapewnienie ochrony fizycznej mienia na placu postojowym, ochrony budynków biurowych i gospodarczych, otoczonego wokół ogrodzeniem stałym o powierzchni całkowitej 3.725m2, wspomagany systemem alarmująco-powiadamiającym zamontowanym w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 219. Zakres usług będzie obejmował pełnienie ochrony fizycznej (obsługę jednego dozorcy,wartownika) na zmianę, zgodnie z załączonym harmonogramem godzin pracy. W trakcie trwania służby dozorca,wartownik zobowiązany jest do patrolowania placu, mienia ruchomego i nieruchomości znajdujących się w obrębie ogrodzenia stałego siedziby ZDP, utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniu pełnienia służby, oraz w miarę potrzeb wykonanie prac porządkowych na terenie siedziby. Lp.2 - obsługa systemu alarmowo-powiadamiającego zamontowanego w pomieszczeniach administracyjno-biurowych i gospodarczych Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 219, prowadzącego dozór poprzez system elektronicznych sygnałów zagrożeń połączony z systemem monitorowania Wykonawcy, pełniącego dozorowanie u Zamawiającego. Zakres usług polegał będzie na pełnieniu obsługi systemu alarmująco-powiadamiającego, śledzenia stanu zagrożeń, a w przypadku zaistnienia zagrożenia chronionych obiektów wyjazd grup interwencyjnych w celu zabezpieczenia obiektu. Zadanie 2: Lp.1 - prace porządkowe wykonywane w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 15.00-20.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz we środę w godzinach 15.00-20.00 w siedzibie Służby Drogowo-Mostowej w Stanisławowie. Zakres usług będzie obejmował wymianę worków plastikowych, wynoszenie śmieci, odkurzanie wykładzin, mycie podłóg, wycieranie blatów biurek, szafek, zlewozmywaków, lusterek, parapetów, czyszczenie i dezynfekowanie podłóg i wszystkich urządzeń w WC, zamiatanie schodów i ciągów komunikacyjnych. Raz w tygodniu czyszczenie balustrad i poręczy oraz mycie środkiem dezynfekującym glazury i drzwi w WC. Raz w miesiącu mycie drzwi, framug oraz wyłączników światła, odkurzanie i mycie kaloryferów grzejnych oraz usuwanie zabrudzeń z powierzchni ścian. Cztery razy do roku w terminach ustalonych z Zamawiającym pranie firan i zasłon oraz mycie okien
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach