Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego w Namysłowie, plac Wolności 1, 46-100 Namysłów w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r.

Urząd Skarbowy w Namysłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, pl. Wolności 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4190980 , fax. 77 4102046
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Namysłowie
    pl. Wolności 1 1
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 77 4190980, fax. 77 4102046
    REGON: 53055390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl - zakładka us
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego w Namysłowie, plac Wolności 1, 46-100 Namysłów w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego w Namysłowie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów, przekazów pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w przypadku ich nie doręczenia - w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012r. poz.1529). Kwoty przekazów dotyczą nadpłat podatków na gruncie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2012r. poz. 749, ze zm.). 2)uiszczanie opłat od przesyłek listowych nadawanych przy użyciu maszyny do frankowania następować będzie przez opłatę z góry, a za nadawane przesyłki listowe i za przesyłki rejestrowane zwracane do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy przez opłatę z dołu. Przez opłatę z góry należy rozumieć dokonywanie przez Zamawiającego wpłat należności na poczet wykonania powszechnych usług pocztowych, zwolnionych z podatku VAT opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania, poprzez polecenie przelewu. Przez opłatę z dołu należy rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Zamawiającego, bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach listowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą; 3)w przypadku awarii maszyny do frankowania Wykonawca zezwoli Zamawiającemu na uiszczanie należności za świadczenie usług pocztowych w formie opłaty z dołu, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o planowanym okresie naprawy maszyny do frankowania. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach listowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą;4)Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania zwrotnego potwierdzenia odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku;5)Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostarczania przesyłek w Polsce i poza granicami kraju; 6)Wykonawca będzie odbierać przedmiot zamówienia bezpośrednio od Zamawiającego, w wyznaczonych przez Zamawiającego godzinach;7)nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego; 8)Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013r. poz. 545);9)Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłki listowej stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy;10)Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczania oznaczeń (numerów nadawczych) na przesyłkach rejestrowanych;11)Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji przedmiotu zamówienia, z zachowaniem wymogów, wynikających z przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529) oraz obowiązujących aktów wykonawczych;12)realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zestawienia dla poszczególnych rodzajów przesyłek będzie sporządzane w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy; 13) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2012r. poz.749, ze zm.) oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 267). Z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań (m.in. prowadzenie postępowań podatkowych, egzekucyjnych, karnych skarbowych, także składanie różnego rodzaju pism procesowych w trybie postępowania cywilnego, czy sądowo administracyjnego), Zamawiający informuje, iż ok. 90% generowanych przesyłek listowych obejmuje doręczanie pism urzędowych; 14)w przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego;15)usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183,poz. 1795, ze zm.); 16)Zamawiający będzie korzystał z wzorów druków ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru), określonych w Załączniku nr 3a i 3b do SIWZ oraz innych zwrotnych potwierdzeń odbioru, dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny zawierać: a)krajowe potwierdzenie odbioru - adresata przesyłki, numer nadawczy, datownik placówki nadawczej, odbiorcę przesyłki, miejsce na potwierdzenie własnoręcznym podpisem odbioru przesyłki oraz datę odbioru przesyłki przez odbiorcę, datownik placówki oddawczej, miejsce na dodatkowe informacje nadawcy przesyłki, b)zagraniczne potwierdzenie odbioru - adresata przesyłki, numer nadawczy, datownik placówki nadawczej, odbiorcę przesyłki, miejsce na potwierdzenie własnoręcznym podpisem odbioru przesyłki oraz datę odbioru przesyłki przez odbiorcę, datownik urzędu zwracającego potwierdzenie; 17)dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu, pokwitowane przez adresata, potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki;18)podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilości poszczególnych rodzajów przesyłek, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że wartość tych przesyłek nie przekroczy łącznej ceny brutto za wykonanie zamówienia podanej w ofercie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości przesyłek podanych w SIWZ. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, a Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone na podstawie faktycznie zrealizowanych usług;19)Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego oraz wymaga,aby punkty odbioru awizowanych, a niedoręczonych pod adres przesyłek oraz przekazów pocztowych znajdowały się na terenie każdej gminy. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki oraz przekazu pocztowego ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę oraz przekaz pocztowy. Termin odbioru przesyłki oraz przekazu pocztowego przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia (pierwszego awizo). W tym terminie przesyłka oraz przekaz pocztowy jest awizowana dwukrotnie. Przesyłka oraz przekaz pocztowy niepodjęty w terminie 14 dni zwracane będą Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata;20)placówka nadawcza oraz punkt odbioru awizowanych, a nie doręczonych pod adres przesyłek oraz przekazów pocztowych, powinny być czynne we wszystkie dni robocze z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa. 21) usługa realizacji przekazów pocztowych.1) usługa realizacji przekazów pocztowych obejmuje:a) przyjmowanie nadawanych przez Zamawiającego przekazów pocztowych, b)doręczenie,wypłatę adresatowi (lub innym uprawnionym osobom) kwot przekazów pocztowych,c)zwrot kwot przekazów pocztowych w przypadku braku możliwości ich doręczenia,wypłaty;2) kwoty przekazów obejmują nadpłaty podatków zwracane przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2012r., poz. 749, ze zm.); 3)usługa musi być realizowana zgodnie z ustawą z dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie; 4)przekazy pocztowe będą nadawane na blankietach, wg załączonego wzoru - Załącznik Nr 7 - nakładu Zamawiającego;5) przekazy pocztowe będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku;6)Zamawiający będzie nadawał przekazy pocztowe w stanie uporządkowanym, na podstawie wykazu sporządzonego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, opatrzonych pieczęcią Zamawiającego oraz podpisem upoważnionej osoby. Jeden egzemplarz wykazu zostanie zwrócony Zamawiającemu z potwierdzeniem przyjęcia przez Wykonawcę przekazów do realizacji;7)należność z tytułu nadawania przekazów pocztowych będzie realizowana w formie bezgotówkowej (przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy). Zamawiający dokona wpłaty środków pieniężnych w wysokości wynikającej z wartości nadanych przekazów pocztowych oraz opłaty za realizację przekazów;8)przyjęcie przekazów pocztowych nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego po potwierdzonym wpływie kwoty określonej w pkt 7; 9)w przypadku nadpłaty kwot, o których mowa w pkt 7, Wykonawca dokona zwrotu na rachunek bankowy Zamawiającego, z którego środki pieniężne wpłynęły, w terminie do 7 dni;10)w przypadku zwrotu przekazów pocztowych z powodu niemożności ich doręczenia, Wykonawca dokona zwrotu kwot na rachunek bankowy Zamawiającego, z którego środki pieniężne wpłynęły w ciągu 7 dni. Zwracane kwoty będą pomniejszane o należną Wykonawcy opłatę za zwrot. W przypadku, gdy zwracana kwota nie pokryje należnej Wykonawcy opłaty za zwrot, pozostała kwota zostanie uregulowana przez Zamawiającego, w terminie określonym w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT;12)Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówkami pocztowymi jak określono w pkt 3.2.19 niniejszej SIWZ, w celu umożliwienia odbioru awizowanego przekazu; 13)do odpowiedzialności Wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo Pocztowe; 14)postępowanie reklamacyjne określają przepisy ustawy Prawo pocztowe i akty wykonawcze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.us-namyslow.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach