Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie /Kurs księgowość komputerowa z prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów dla 10 osób bezrobotnych/.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6422478, 6423178 , fax. 014 6423178 w. 250
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Piłsudskiego 33 33
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 014 6422478, 6423178, fax. 014 6423178 w. 250
    REGON: 85180156300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupdt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie /Kurs księgowość komputerowa z prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów dla 10 osób bezrobotnych/.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowi przeprowadzenie szkolenia w zakresie /Kurs księgowość komputerowa z prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów dla 10 osób bezrobotnych/. 2. Wymagana liczba godzin szkolenia - 150 godzin zegarowych ( za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut). 3. Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników wiedzy z zakresu księgowości komputerowej i przygotowanie ich do pracy w charakterze księgowego ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. CPV- 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 4. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone w Dąbrowie Tarnowskiej. 5. W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników, którym nie przysługuje stypendium szkoleniowe oraz osób posiadających prawo do stypendium, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną prace zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuują szkolenie. Do kosztów szkolenia wynikających z zawartej umowy Wykonawca ma prawo doliczyć koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6. Liczba godzin szkolenia musi obejmować minimum 25 godzin tygodniowo, zajęcia powinny się odbywać codziennie (bez sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy ). 7. Wykonawca usługi szkoleniowej zapewnia całą obsługę administracyjno - organizacyjną szkolenia oraz zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji zgodnie z zapisami umowy tj.: - przygotowania listy obecności zawierającej: imię, nazwisko i podpis uczestnika, - prowadzenia i doręczenia Zamawiającemu dziennika zajęć zawierającego tematy i godziny zajęć edukacyjnych, - przeprowadzenia ankiety dla uczestników szkolenia, -sporządzenia protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego jeżeli zostały przeprowadzone, - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 8. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewniony: - odpowiedni zestaw materiałów dydaktycznych i piśmienniczych niezbędnych do realizacji szkolenia, które przechodzą na własność uczestnika po zakończeniu szkolenia tj. książki, podręczniki, skrypty - również na nośniku elektronicznym, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - odpowiedni sprzęt do odbywania zajęć praktycznych . 9. Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma ologowany certyfikat / zaświadczenie potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający: numer z rejestru, imię i nazwisko, numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania, liczbę godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 10. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym ze zdobytej wiedzy oraz wydaniem odpowiedniego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia, 11. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń dla zawodu /księgowy/ (kod zawodu: 331301), dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujące się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz być zgodny z § 75 ust. 4 Rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). 12. Zakres tematyczny powinien zapewnić w szczególności nabycie wiedzy w zakresie: - podstawy prawne rachunkowości, - zagadnienia z prawa podatkowego gospodarczego, prawa pracy i prawa cywilnego, - rachunkowość z elementami etyki zawodowej, - posługiwanie się dokumentami księgowymi, - realizacja operacji księgowych, - prowadzenie dokumentacji personalnej, płacowej, podatkowej, ubezpieczeń społecznych, - rozliczanie firm z otoczeniem (ZUS, Urząd Skarbowy), - sporządzanie sprawozdań finansowych (okresowych, rocznych), - rozliczanie zasiłków chorobowych pracowników itp., - ewidencja środków trwałych, - prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, - obsługa programów komputerowych w zakresie prac finansowych i rachunkowych - przepisy BHP na stanowisku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w organizowaniu szkoleń przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert (ilość zrealizowanych szkoleń zgodn
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupdt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach