Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę cateringową w ramach projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zespół Szkół Nr 2 w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-303 Mielec, ul. Łąkowa 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7881900 , fax. 17 7881902
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 w Mielcu
    ul. Łąkowa 6 6
    39-303 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7881900, fax. 17 7881902
    REGON: 18005911400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim4.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę cateringową w ramach projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług cateringowych polegających na dostarczaniu posiłków w okresie trwania zamówienia do Zespołu Szkół nr 2/Gimnazjum nr 4 w Mielcu na zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu pt. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przez usługę cateringu rozumie się przygotowanie i dostarczenie jednodaniowego gorącego i gotowego do spożycia posiłku z napojem o pojemności 0,2 l. 2. Dostawy będą się odbywać sukcesywnie na zajęcia dodatkowe w siedzibie Szkoły, ul. Łąkowa 6, 39-300 Mielec - maksymalnie 88 posiłków w tygodniu. 3. Dostarczanie cateringu odbywać się będzie od momentu podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. (z wyłączeniem okresu wakacyjnego /lipiec-sierpień 2014r./ oraz ferii i dni wolnych). 4. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania projektu maksymalnie 5984 posiłków. 5. Przygotowane, dostarczone i podane posiłki będą świeże, pierwszej jakości, zamknięte w pojemnikach przeznaczonych dla produktów wymagających stałych warunków temperaturowych. 6. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. 7. Wykonawca przy oferowaniu posiłków uwzględniać będzie świeże produkty. 8. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. 9. Wykonawca zapewni transport dostosowanymi do przewozu posiłków pojazdami samochodowymi, którego wartość wliczona jest w cenę jednostkową posiłku. 10. Posiłki muszą być dostarczane w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez Zamawiającego razem z workami na odpady do pakowania naczyń jednorazowych. 11. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie i dostarczenie posiłków z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa (w szczególności dotyczących wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi, miejscom przygotowania posiłków, oraz środkom transportu wykorzystywanym przy realizacji usługi). 12. Harmonogram dostarczania posiłków opracuje Zamawiający. O zmianach w harmonogramie lub liczbie posiłków Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej w danym dniu do godziny 11.00 w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej. 13. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości posiłków są ilościami maksymalnymi i Zamawiający może odstąpić od realizacji części z nich bądź zmniejszyć ich liczbę w danym dniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim4.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach