Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę wybranych pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Rzeszowie (PN - 231 - 4 - 09).

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-078 Rzeszów, ul. Hetmańska 120
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8546028 , fax. 017 8546028
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Rzeszowie
    ul. Hetmańska 120 120
    35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8546028, fax. 017 8546028
    REGON: 69069700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp-rzeszow.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę wybranych pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Rzeszowie (PN - 231 - 4 - 09).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - przebudowa wybranych pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w budynku przychodni zlokalizowanym w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 120. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty budowlane, - wykonanie instalacji wod.-kan., - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie wentylacji mechanicznej. Na mocy art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: - zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. na rozszerzeniu zakresu robót, w szczególności robót malarskich, posadzkarskich oraz instalatorskich na inne powierzchnie i pomieszczenia Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Rzeszowie, - wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, - udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. Wartość zamówienia nie przekracza 5 150 000 EURO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. I ponadto: 5) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownikami robót w specjalności instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, c) wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego, 6) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z przebudową, budową lub remontem obiektu kubaturowego o wartości minimum 200 000,00 złotych , z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi ,że zostały wykonane z należytą starannością, 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400 000,00 złotych, 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika, b)każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w pkt.4. i potwierdzić, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) wymogi zawarte w pkt.: 1, 2, 3, 5, 6. Wykonawcy mogą spełniać łącznie, d) Wymóg zawarty w pkt 7 każdy z Wykonawców musi spełniać oddzielnie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dostarczyć: 1)wypełniony formularz ofertowy. 2) kosztorys ofertowy. 3) oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. 7) uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych, zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia. 8) aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.). 9)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 10) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót. 12)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 13) pełnomocnictwa do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 1 ppkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) dokumenty o których mowa w pkt. 2 ppkt 1 oraz w pkt 2 ppkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp-rzeszow.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach