Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-431 Łódź, ul. Ludwika Zamenhofa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 637 75 32 , fax. 42 636 74 24
- Data zamieszczenia: 2020-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi
ul. Ludwika Zamenhofa 10
90-431 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 637 75 32, fax. 42 636 74 24
REGON: 47042807600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.rio.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy organ nadzoru i kontroli gospodarki finansowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż mebli przy ul. Ogrodowej 28 D w Łodzi , w nowej siedzibie Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w budynku przy ul. Ogrodowej 28d w Łodzi . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawierają: 1) wykaz mebli, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 2) opis techniczny mebli, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 3) projekt układu mebli pod wymiar do zabudowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 10.000 zł (słownie złotych : dziesięć tysięcy ). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: Nr 26 1010 1371 0008 6613 9120 0000 z podaniem numeru przetargu Wadium wniesione przelewem na konto RIO w Łodzi uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny. 8. Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 9. W przypadku gwarancji wadialnych składanych przez wykonawców składających ofertę wspólną (tzw. konsorcjum), Zamawiający wymaga, aby w treści gwarancji znalazły się zapisy świadczące o tym, że Gwarant (bank, ubezpieczyciel) ma wiedzę, że zabezpiecza ofertę wspólną składaną przez tzw. konsorcjum. Zamawiający nie określa konkretnych zapisów Gwarancji w przedmiotowym zakresie. Zamawiający wskazuje jedynie, że z treści gwarancji ma wynikać w sposób niebudzący wątpliwości, iż Gwarant zabezpiecza ofertę wspólną składaną w konkretnym postępowaniu. Dopuszczalne jest również określenie w treści gwarancji wadialnej liczby i/lub firm wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wskazanie lidera tzw. konsorcjum itp. Brak tego typu zapisów w gwarancji złożonej przez konsorcjum, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać notarialnie potwierdzonej kopii; 2) dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Wysokość wadium została określona w rozdziale XI SIWZ. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w RIO w Łodzi, ul. Zamenhofa 10, lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) kosztorys ofertowy Koszt dostawy i montażu należy wyliczyć poprzez wyszczególnienie cen jednostkowych pozycji kosztorysowych. Należy wycenić wszystkie jednostki przedmiarowe w każdej pozycji, uwzględniając wszystkie koszty wynikające z technologii wykonania dostaw i załączonej dokumentacji. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w układzie wykazu mebli. Przyjmuje się, że cena jednostkowa każdej pozycji w kosztorysie ofertowym, obejmuje wszystkie koszty uwzględniające czynniki cenotwórcze oraz koszty usług zewnętrznych; 4) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 5) Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ; 6) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca określi w formularzu ofertowym, jaki zakres zamówienia wykona siłami własnymi, a jaki przy pomocy podwykonawców podając ich firmy. Umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo winny być zawierane zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Pzp, w szczególności – zgodnie z przepisami art.: 36a - 36b i 143a – 143d tej ustawy. Szczegółowe przepisy dotyczące zawierania umów podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zostały przytoczone we wzorze umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli (2 części) w ramach projektu: „Kalejdoskop zawodów” (...)
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa mebli (2 części) w ramach projektu: „Klucz do sukcesu”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2022-09-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: Nowoczesna Szkoła zawodowa , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2022-03-02 - Dostawa mebli w ramach projektu:„Szkoła Kompetencji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EuropejskiegoFunduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2021-04-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: „Nowoczesna Szkoła zawodowa ”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa wyposażenia meblowego do Pracowni BIOBANK Katedry Biofizyki Molekularnej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, ul. Pomorska 139 współfinansowana: - w ramach projektu Cyfrowe udostępnianie zasobów biomolekularnych i opisowych Biobanku i Katedry Antropologii Uniwersytetu Łódzkiego – charakterystyka populacji zamieszkujących tereny dzisiejszej Polski na przestrzeni dziejów. Platforma informacyjna e-Czlowiek.pl nr projektu: POPC.02.03.01-00-0012/17. - w ramach projektu „Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych BBMRI-ERIC" Decyzja MNiSW nr DIR/WK/2017/2018/01-1”.
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz Rozwoju i Dziedzictwa Kulturowego i Edukacji Artystycznej
Dodano: 2020-10-02