Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Pracownik administracyjno - biurowy z uwzględnieniem kadr, płac, obsługi programów komputerowych oraz praktyką u pracodawcy

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 12 6325215
  • Data zamieszczenia: 2013-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 12 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Pracownik administracyjno - biurowy z uwzględnieniem kadr, płac, obsługi programów komputerowych oraz praktyką u pracodawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Pracownik administracyjno biurowy z uwzględnieniem kadr i płac, obsługą programów komputerowych oraz praktyką u pracodawcy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. Zamawiający skieruje na szkolenie 15 osób bezrobotnych. Ilość osób kierowanych na szkolenie jest zamierzeniem Zamawiającego i ostatecznie może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 2 osoby. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zależeć będzie od faktycznie poniesionych przez niego kosztów, tj. od rzeczywistej liczby osób przeszkolonych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami dotyczącymi pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego. Poprzez określenie praktyka zawodowa Zamawiający rozumie odbycie u wskazanych przez Wykonawcę pracodawców praktyki polegającej na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Dla uzyskania jak najlepszych efektów szkolenia, Zamawiający oczekuje, że u pojedynczego pracodawcy praktykę realizować będzie maksymalnie 5 uczestników zajęć. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej trzech pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji praktyki zawodowej u jednego pracodawcy większej liczbie niż jedna 5-osobowa grupa uczestników, pod warunkiem jednak, że każda z 5-osobowych grup przydzielona zostanie do innego stanowiska pracy, np.: grupa pierwsza realizowała będzie praktykę zawodową na stanowisku ds. płac, druga grupa na stanowisku ds. kadr a trzecia na stanowisku ds. administracyjnych. Zajęcia zrealizowane zostaną w terminie od 03.06 - 31.07.2013 r. Zajęcia realizowane będą codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych przez Wykonawcę, jednak rozpoczynać się będą nie wcześniej niż o godzinie 08.00 i kończyć nie później niż o godzinie 18.00. Dzienny harmonogram zajęć każdej grupy uwzględni: jedną 45 - minutową przerwę na ciepły posiłek oraz jedną 15 - minutową przerwę przypadającą na każde 2 godziny lekcyjne zajęć. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym harmonogramem realizowanych zajęć. Kurs zrealizowany zostanie w mieście Kraków w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób z terenu powiatu krakowskiego. Wykonawca winien dostosować ilość i jakość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb przedmiotowego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Pojedyncza sala dydaktyczna musi zostać wyposażona stosownie do potrzeb jednej grupy, tj. co najmniej 15 - osobowej oraz gwarantować każdemu uczestnikowi kursu powierzchnię podłogi o wielkości co najmniej 2 m2. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem powierzchni i wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. Program szkolenia składać się będzie z 300 godzin zajęć z zakresu nauki języka angielskiego na poziomie podstawowym, w tym zajęcia z zakresu treningu interpersonalnego w wymiarze 10 godzin lekcyjnych. W ramach zajęć z zakresu treningu interpersonalnego, Wykonawca wyodrębni czas niezbędny na przeprowadzenie zajęć, podczas których uczestnicy kursu będą mogli poznać zasady tworzenia dokumentów aplikacyjnych, a także stworzą własne CV według załącznika nr 8 do SIWZ oraz list motywacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu pracownika administracyjno biurowego, kadr...
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach