Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę szkoleniową w zakresie pracownika ochrony fizycznej osób i mienia I oraz II stopnia znak sprawy: ZP- 271/31/2010

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2997425, 012 6237480 , fax. 012 6325215
  • Data zamieszczenia: 2010-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2997425, 012 6237480, fax. 012 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę szkoleniową w zakresie pracownika ochrony fizycznej osób i mienia I oraz II stopnia znak sprawy: ZP- 271/31/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie pracownika ochrony fizycznej osób i mienia I oraz II stopnia dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, z czego 10 osób przeszkolonych zostanie na licencję I stopnia oraz 10 osób na licencję II stopnia. 2. Celem szkolenia jest umożliwienie osobom bezrobotnym zdobycia wiedzy i umiejętności, z którymi, po złożeniu egzaminu przed Państwową Komisją Egzaminacyjną, uzyskają licencję pierwszego bądź drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej osób i mienia. 3. Program szkolenia obejmie zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz A. w zakresie pracownika ochrony osób i mienia I stopnia stanowić będzie minimum 270 godzin, przy założeniu, że 1 godzina to 45 minut; B. w zakresie pracownika ochrony osób i mienia II stopnia stanowić będzie minimum 290 godzin, przy założeniu, że 1 godzina to 45 minut. C. program szkolenia zgodny będzie co najmniej z minimalnym zakresem programów kursów dla osób ubiegających się o licencję pracownika ochrony fizycznej osób i mienia I oraz II stopnia określonym w załącznikach odpowiednio nr 1 oraz nr 3 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzenia egzaminu (Dz. U. Nr 113, poz. 731). D. program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216). E. program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. F. Tygodniowy wymiar zajęć wyniesie minimum 30 godzin. Zajęcia pierwszej grupy rozpoczną się w miesiącu sierpniu, zajęcia drugiej grupy w miesiącu wrześniu, zajęcia trzeciej grupy w październiku. 4. Zagadnienia organizacyjne A. zajęcia realizowane będą, codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00. Zamawiający, po wcześniejszych uzgodnieniach z Wykonawcą, przewiduje możliwość przesunięć w zakresie terminów wskazanych w harmonogramie załączonym do oferty dotyczących dat rozpoczęcia zajęć poszczególnych grup. B. wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego, tj. kawy, herbaty, drożdżówek oraz jednego ciepłego posiłku, którego stawka żywieniowa wyniesie od 12,00 do 15,00 złotych brutto. Uczestnicy zajęć każdorazowo potwierdzać będą odbiór ciepłego posiłku na odpowiedniej imiennej liście prowadzonej przez Wykonawcę systematycznie przez cały czas trwania zajęć. C. na zakończenie szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia z zakresu pracownika ochrony fizycznej osób i mienia odpowiednio I bądź II stopnia, który zostanie oznakowany logo Unii Europejskiej i EFS a także projektu 7 życzeń. Wykonawca załączy do oferty wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. D. miejsce realizacji szkolenia znajdować się będzie w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego. E. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędnie materiały dydaktyczne zgodne z zakresem tematycznym szkolenia, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. F. na zakończenie kursu, w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji szkolenia, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Na etapie sporządzania oferty i wyliczania całkowitego zwrotu kosztów przejazdu ujmowanych w preliminarzu należy przyjąć założenie o pełnej, tj 100 %, frekwencji uczestników, która - na etapie realizacji umowy - zweryfikowana będzie na podstawie listy obecności uczestników zajęć. Zamawiający pokryje Wykonawcy nakłady poniesione z tytułu zwrotu kosztów przejazdu uczestników zajęć na podstawie list obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. G. Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników szkolenia do następstw nieszczęśliwych wypadków, z wyjątkiem osób posiadających prawo do stypendium. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. W razie zaistnienia wypadku przy pracy, tj. okoliczności, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 167, poz. 1322 z późn. zm), Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 4 przywołanej powyżej ustawy. Koszt ubezpieczenia NW wyliczony przy założeniu, iż wszyscy uczestnicy szkolenia będą podlegali ubezpieczeniu, należy wyszczególnić w preliminarzu oraz uwzględnić go w całkowitym koszcie szkolenia ujmowanym w formularzu ofertowym. Zamawiający przedstawi Wykonawcy imienną listę osób wskazanych do ubezpieczenia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. H. Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny przebiegu szkolenia służący podnoszeniu jakości kształcenia a także wskaże personalnie osobę za nadzór odpowiedzialną. Do oferty należy załączyć informację o sposobie sprawowania nadzoru z podaniem osoby za niego odpowiedzialnej. G. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb co najmniej 10-osobowej grupy słuchaczy. Strzelnica, na której odbywać się będą zajęcia praktyczne w ramach szkolenia na pracownika ochrony fizycznej osób i mienia I stopnia, spełniać musi wymogi określone w § 6 ust. 1 Instrukcji szkolenia strzeleckiego pracowników ochrony stanowiąca załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzenia egzaminu (Dz. U. Nr 113, poz. 731). Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia teoretyczne oraz praktyczne wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. I. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. J. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. 5. Źródło finansowania - Europejski Fundusz Społeczny w ramach projektu 7 życzeń POKL Poddziałanie 6.1.3. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) Dzienna listy obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokółów z egzaminów. 8. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) Nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b) Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c) Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; e) Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) Kserokopii protokołów z egzaminów poświadczonych za zgodność z oryginałem; h) Oryginału kosztorysu powykonawczego; i) Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; j) Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków; k) Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu; l) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. 10. Podczas zajęć praktycznych każdy uczestnik szkolenia będzie miał dostęp do niezależnego stanowiska wyposażonego w niezbędne materiały do ćwiczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu pracownika ochrony fizycznej osób i mienia I oraz II stopnia w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem t
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach