Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie WYCIECZEK

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Juliusza Słowackiego 1C
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 735 51 52 , fax. 0 62 735 02 05
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Juliusza Słowackiego 1C 1C
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 735 51 52, fax. 0 62 735 02 05
    REGON: 25086417800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie WYCIECZEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi: 1. Wycieczkę dwudniową integracyjną dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M /45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia/ +50 opiekunów po Wielkopolsce w dwóch grupach w terminie: - I grupa /25+25 = 50 osób, w tym 5 osób z dysfunkcją narządu wzroku/ - w dniach od 29 września 2012 roku do 30 września 2012 roku, - II grupa - /25+25 = 50 osób, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 20 października 2012 roku do 21 października 2012 roku, 2. Wycieczkę dwudniową integracyjną dla 138 osób, w tym 108 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim/ osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA oraz 30 osób z wieloraką niepełnosprawnością w wieku aktywności zawodowej + 138 opiekunów, po Wielkopolsce, w sześciu grupach, w terminie: - I grupa /20+20 = 40 osób z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 2 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 10 listopada 2012 roku do 11 listopada 2012 roku, - II grupa - /21+21 = 42 osób, z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 06 października 2012 roku do 07 października 2012 roku, - III grupa /21+21 = 42 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 13 października 2012 roku do 14 października 2012 roku, - IV grupa - /22+22 = 44 osoby, z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ - w dniach od 20 października 2012 roku do 21 października 2012 roku, - V grupa /24+24 = 48 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona - w dniach od 27 października 2012 roku do 28 października 2012 roku, - VI grupa /30+30 = 60 osób niepełnosprawnych z wieloraką niepełnosprawnością - w dniach od 27 października 2012 roku do 28 października 2012 roku, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku elektrycznym Wykonawca: 1. Wykonawca zorganizuje dwudniowe wycieczki integracyjne dla ww. grup 2. Wykonawca przygotuje III programy dwudniowej wycieczki odrębnie dla poszczególnych grup: - I program - dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M /45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia/ +50 opiekunów, - II program - dla 108 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim/, + 108 opiekunów, - III program - dla 30 osób z wieloraką niepełnosprawnością w wieku aktywności zawodowej + 30 opiekunów. 3. Wykonawca zorganizuje transport - przejazd autokarem z windą - dostosowanym dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim, 4. Wykonawca w programie wycieczki obowiązkowo uwzględni zwiedzanie zakładu aktywności zawodowej oraz spółdzielni socjalnej, 5. Wykonawca zapewni przynajmniej 2 bilety wstępu na imprezy kulturalne przewidziane w programie wycieczki, 6. Wykonawca zapewni pobyt /nocleg, całodobowe wyżywienie/ uczestnikom wycieczki, 7. Wykonawca zapewni zakwaterowanie w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wykluczone łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. 8. Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników wycieczki /3 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja/. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia z zamawiającym i przygotowania posiłków odpowiednich dla danego rodzaju diety. 10. Wykonawca zapewni opiekę pilota i przewodnika poszczególnych grup, 11. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW uczestnikom dwudniowej wycieczki integracyjnej, 12. Wykonawca dla uczestniczki i uczestnika wycieczki - osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim zlikwiduje bariery architektoniczne, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 13. Godziny rozpoczęcia oraz zakończenia wycieczek będą ustalane bezpośrednio z Koordynatorem ww. projektu, 14. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników wycieczki, 15. Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia wycieczek, 16. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny wycieczki przez uczestników, 17. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia każdej z wycieczek, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego: - oryginał listy obecności uczestników wycieczki, - zrealizowany program wycieczki, - anonimową ankietę oceny wycieczki dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące pobyt na wycieczce 18. Wykonawca załączy do oferty program wycieczki, z uwzględnieniem zwiedzania zakładu aktywności zawodowej oraz spółdzielni socjalnej oraz przynajmniej 2 wstępów na imprezy kulturalne i miejsca noclegu. Zamawiający: 1. Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach wycieczek, 2. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. wycieczek w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w przypadku zmiany składu osobowego uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach