Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie na zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i wyrobów elektrycznych na kursy kwalifikacyjne w ramach projektu pn. „Akademia rozwoju kompetencji” – 3 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów mechanicznych i mechatronicznych na kursy kwalifikacyjne w ramach projektu pn. „Akademia rozwoju kompetencji” – 3 części. Część 1 - Zakup i dostawa materiałów, sprzętu na kurs kwalifikacyjny M18 Diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych Część 2 - Zakup i dostawa materiałów, sprzętu na kurs kwalifikacyjny M19 Użytkowanie obrabiarek skrawających Część 3 - Zakup i dostawa materiałów, sprzętu na kurs kwalifikacyjny M20 Wykonywanie i naprawa elementów maszyn, urządzeń i narzędzi z uprawnieniami spawalniczymi MAG. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane potwierdzające zgodność produktu ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem zastosowanych komponentów oraz parametrów. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
Dodano: 2023-11-06 - " Dostawa części zamiennych do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
Dodano: 2023-02-02 - „Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach”
Dodano: 2022-11-07 - Zakup i dostawa części zamiennych do samochodów, filtrów,hamulców i części do hamulców samochodowych, opon oraz dętek, akumulatorów ołowiowo -rozruchowych w podziale na 7 części.
Dodano: 2021-03-03 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
Dodano: 2021-01-19 - Zakup i dostawa części zamiennych do samochodów, filtrów, hamulców i części do hamulców samochodowych, opon oraz dętek, akumulatorów ołowiowo - rozruchowych w podziale na 7 części
Dodano: 2020-12-31 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
Dodano: 2020-12-04 - 4WOG.1200.2712.110.2020 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców oraz części do hamulców samochodowych, opon oraz akumulatorów ołowiowo – rozruchowych do pojazdów marki Land Rover
Dodano: 2020-10-22