Przetargi.pl
Budynek OSP w dzielnicy Ochojec; roboty remontowe ogólnobudowlane – remont kuchni na parterze (kontynuacja robót) i korytarza wewnętrznego na I piętrze.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budynek OSP w dzielnicy Ochojec; roboty remontowe ogólnobudowlane – remont kuchni na parterze (kontynuacja robót) i korytarza wewnętrznego na I piętrze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych , w tym branży instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej, wewnątrz budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Ochojec w Rybniku przy ul. Rybnickiej. Objęte remontem pomieszczenia to: - kuchnia – usytuowana w parterze budynku (obok sali zebrań przeznaczonej do organizacji spotkań i imprez okolicznościowych z udziałem mieszkańców dzielnicy); - korytarz wewnętrzny (usytuowany na piętrze budynku , prowadzący od klatki schodowej do biblioteki oraz pomieszczeń OSP i Rady dzielnicy). W pomieszczeniach jw. wykonano dotychczas część prac remontowo-modernizacyjnych (m.in. rozprowadzenie części instalacji elektrycznej w bruzdach w korytarzu, obudowa g-k urządzeń wentylacji mechanicznej w kuchni), których kontynuacja i pełne ukończenie (w tym roboty wykończeniowe) wchodzi w zakres robót objęty niniejszym przetargiem. Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) , przedmiar robót oraz dokumentacja fotograficzna. Planowany zakres remontu obejmuje: 1. Kuchnia rob. budowlane: - skucie starej glazury ściennej wraz z nierównym tynkiem wewnętrznym, - podwyższenie (podkucie z przesklepieniem) istniejącego otworu podawczego (od strony sali), - osadzenie w podwyższonym otworze jw. okna podawczego o konstrukcji aluminiowej ze skrzydłem podnoszonym przesuwnym wspomaganym siłownikiem (wg rozwiązań dostępnych na polskim rynku budowlanym- fot. przykładowa w załączeniu), - obłożenie otworu wokół okna podawczego jw.: od strony sali - okładziną z konglomeratu (kamienia sztucznego) w nawiązaniu do okładziny istniejącej, - osadzenie podokiennych parapetów wewnętrznych z konglomeratu, w tym pod oknem podawczym jw. - naprawa (wymiana) tynków z ułożeniem nowej glazury ściennej do wysokości obudowy g-k urządzeń wentylacyjnych pod stropem (tj. ok.2,6-2,7m), - skucie posadzki ceramicznej wraz ze spękanym podłożem cementowym oraz odtworzenie podłoża, w tym warstw izolacyjnych i spadkowej, ze spadkiem do nowych wpustów podłogowych, - wywóz z utylizacją odpadów i gruzu z rozbiórki, - odmalowanie sufitów i ścian ponad glazurą farbą emulsyjną (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem). roboty inst. sanit. - zabudowa 2 wpustów podłogowych, wraz z wykonaniem podejść pod stropem piwnicy do pionu kanalizacyjnego, - montaż baterii zlewozmywakowej (dodatkowa 3-cia bateria nad zlewozmywakiem wielokomorowym) oraz zaworu czerpalnego ze złączką na wąż, wraz z wykonaniem podejść wody z włączeniem do istniejącej instalacji podtynkowej PP, - czasowy demontaż i ponowny montaż (po robotach płytkarskich) zlewozmywaka wielokomorowego wraz z podłączeniem (syfonów) do kanalizacji, - czasowy demontaż i ponowny montaż (po robotach płytkarskich) grzejnika c.o. panelowego dwupłytowego, wraz z przełożeniem zasilania (instalacji miedzianej) z odkrytej na poprowadzoną w bruździe pod tynkiem, - przeprowadzenie prób szczelności nowozmontowanej instalacji wod-kan. i c.o. roboty elektr. - wykonanie nowej instalacji wtynkowej 230V i 400V wraz z osprzętem (gniazda wtykowe, wyłączniki), - montaż nowej tablicy rozdzielczej ( opis wg przedmiaru), - montaż opraw oświetleniowych ( LED IP66), - montaż oprawy oświetlenia ewakuacyjnego, - montaż (wymiana) wentylatora ściennego, - pomiary powykonawcze instalacji elektr. 2. Korytarz wewnętrzny I piętra rob. budowlane: - wymiana drzwi do POM. rady dzielnicy (z poszerzeniem i z przesklepieniem poszerzonego otworu), - miejscowe uzupełnienie i wyrównanie tynków (w tym po robotach elektrycznych), - zeskrobanie i zmycie (usunięcie) starych powłok malarskich z przygotowaniem podłoża - w tym z przeszpachlowaniem (wyrównaniem) i zagruntowaniem, - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie, - malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną z wykonaniem lamperii lakierem lateksowym (kolorystyka do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek, kolory jasno-pastelowe), - odmalowanie olejne metalowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych oraz cokolika (tzw. brudnika) przy posadzce, - montaż nowych wieszaków naściennych (opis w przedmiarze). roboty elektr. : - montaż opraw oświetleniowych sufitowych (LED IP44) z demontażem starych opraw świetlówkowych, - montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego, - uzupełnienie instalacji wtynkowej oświetlenia (w tym ewakuacyjnego) z zaprawieniem bruzd i z pomiarami powykonawczymi (wg przedmiaru). Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza istotnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonywanie robót płytkarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach