Przetargi.pl
postępowaniae o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.271.01.2013

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 12 6325215
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 12 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowaniae o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.271.01.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości dla 210 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, które, po złożeniu Wniosku o dofinansowanie działalności gospodarczej aplikować będą u Zamawiającego o środki finansowe na podjęcie działalności gospodarczej. Kurs przeprowadzony zostanie w ramach 5 edycji w następujących miesiącach: a) I edycja: kwiecień 2013 b) II edycja: maj 2013 c) III edycja: czerwiec 2013 d) IV edycja: lipiec 2013 e) V edycja: sierpień 2013. Każda edycja rozpocznie i zakończy się w obrębie jednego i tego samego miesiąca i trwać będzie maksymalnie 15 dni roboczych. W edycji pierwszej realizowanej w miesiącu kwietniu uczestniczyć będzie 50 osób skierowanych w dwóch grupach po 25 uczestników natomiast w pozostałych edycjach uczestniczyć będzie 40 osób skierowanych w dwóch dwudziestoosobowych grupach. Każda grupa uczestników odbędzie kurs w wymiarze 90 godzin lekcyjnych. Dzienny wymiar zajęć wyniesie 6 godzin lekcyjnych. Po każdych 2 godzinach zajęć nastąpi jedna co najmniej piętnastominutowa przerwa oraz jedną co najmniej 30 minutową przerwę przeznaczoną na posiłek, o którym mowa w pkt 10.b). Przerwy nie wlicza się w 90 - godzinny wymiar kursu. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych przez Wykonawcę jednak rozpoczynać się będą nie wcześniej niż o godzinie 07.30 i kończyć nie później niż o godzinie 19.00. Zajęcia dla każdej z dwu grup w ramach jednej edycji realizowane będą w sposób rozdzielny. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje dwa scenariusze realizacji zajęć: a) zajęcia grupy pierwszej realizowane będą w godzinach dopołudniowych, a zajęcia drugiej grupy w godzinach popołudniowych, czyli jedna z grup rozpocznie zajęcia dopiero po zakończeniu ich przez drugą lub b) zajęcia obu grup realizowane będą jednocześnie - w tych samych godzinach, jednak opcja ta wymaga zwiększonej liczby trenerów oraz odpowiednio większej bazy lokalowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu skł
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach