Przetargi.pl
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na świadczenie usług ochrony fizycznej, konserwacji systemów (ppoż., alarmowego, telewizji przemysłowej) w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 44 i konwojowania walorów pieniężnych.

Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 44
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4319100,4319130,4319128 , fax. 091 4334650
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie
    ul. Małopolska 44 44
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4319100,4319130,4319128, fax. 091 4334650
    REGON: 81052935700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uksszczecin.bip-e.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na świadczenie usług ochrony fizycznej, konserwacji systemów (ppoż., alarmowego, telewizji przemysłowej) w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 44 i konwojowania walorów pieniężnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : 1) całodobowa ochrona mienia i osób w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 44, realizowana w formie : a) stałej bezpośredniej ochrony fizycznej pomieszczeń i mienia znajdującego się w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej położonego w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 44 w postaci posterunku stałego dwuzmianowego , wykonywanej zgodnie z przepisami : - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998r w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego (Dz. U. Nr 89, poz. 563), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998r w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. Nr 144, poz. 933), - planu ochrony obiektu. b) stałego dozoru sygnałów sprawowanego przez własne Alarmowe Centrum Odbiorcze przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, otrzymywanych z lokalnego systemu alarmowego po łączach telefonicznych komutowanych lub radiowych, zamontowanych w budynku położonym w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 44, c) własnej grupy interwencyjnej z możliwością dojazdu do obiektu w czasie do 10 min, 2) obsługa techniczna oraz serwisowanie (bez kosztów części wymiennych) instalacji alarmowej (zgodnie z PN-93/E-08390/14), sygnalizacji pożaru oraz telewizji przemysłowej przez pracowników posiadających licencję I lub II stopnia zabezpieczenia technicznego wydanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. Nr 78, poz. 511), wykonywanej raz w kwartale, 3) konwojowanie walorów pieniężnych z banku (w granicach administracyjnych miasta Szczecina do siedziby Urzędu) dwa razy w miesiącu i raz w kwartale (po wcześniejszym ustaleniu terminu). 2. Do obowiązków pracowników agencji ochrony mienia, wykonujących stałą bezpośrednią ochronę fizyczną, będzie należało: a) wydawanie i przyjmowanie kluczy, b) kontrolowanie ruchu wchodzących i wychodzących z budynku, przebywania na jego terenie oraz wyjścia z niego, c) obsługa telewizji przemysłowej obiektu, d) obsługa pojawiających się alarmów, e) obsługa centrali sygnalizacji pożarowej, f) wykonywanie czynności określonych w Planie Ochrony Obiektu, g) prowadzenie książki raportów, którą codziennie należy przedłożyć do wglądu wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego, h) prowadzenie ewidencji osób wchodzących na teren Urzędu Kontroli Skarbowej, i) organizowanie swego stanowiska pracy na właściwym poziomie, j) przestrzeganie postanowień przepisów porządkowych obowiązujących w Urzędzie Kontroli Skarbowej, k) dbanie o ład i porządek w portierni i jej najbliższym otoczeniu, l) natychmiastowe informowanie osób odpowiedzialnych za ochronę fizyczną obiektu o wszelkich zdarzeniach na terenie obiektu naruszających obowiązujące ustalenia organizacyjno-porządkowe, m) przestrzeganie przepisów bhp i ppoż, n) wykonywanie czynności zleconych przez Pełnomocnika Ochrony. Szczegółowe instrukcje posługiwania się systemami (telewizji przemysłowej, sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania) zostaną przekazane wybranej agencji ochrony mienia po podpisaniu umowy na świadczenie usług ochrony. 3. Wymagania dotyczące pracowników ochrony : - licencja pracownika ochrony fizycznej POF I stopnia, - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa zezwalającego na dostęp do materiałów niejawnych z klauzulą (zastrzeżone), - posiadanie pozwolenia na używanie broni służbowej, - posiadanie umundurowania wraz z identyfikatorami. (Zamawiający będzie wymagał posiadania przez pracowników ochrony wyposażenia i uzbrojenia podczas pełnienia służby zgodnie z planem ochrony) 4. Do obowiązków Alarmowego Centrum Odbiorczego, wykonującego monitorowanie sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego, będzie należało: a) rejestrowanie określonych sygnałów przyjmowanych z lokalnego systemu alarmowego antywłamaniowego, antynapadowego, b) rejestrowanie czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego, c) udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie wyciągów z rejestrów z poz. (a) i (b), d) zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia właściwych działań, e) natychmiastowe wysyłanie patrolu interwencyjnego do obiektu chronionego po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie - w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego, f) przekazywanie Zamawiającemu informacji o przyjętych sygnałach o zagrożeniu życia, zdrowia lub mienia oraz o dokonanych ustaleniach, 5. Ochrona fizyczna będzie sprawowana przez : - jednego pracownika ochrony przez całą dobę w czasie nie przekraczającym 12 godzin dyżuru przez jednego pracownika. (system dwuzmianowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. e) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz spełniają wymogi SUFO, f) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia dotyczące usług ochrony fizycznej obiektów, g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ochrony osób i mienia na kwotę minimum 1.000.000 zł. 2. Zamawiający ocenia spełnianie warunków określonych w pkt. l zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, których wykaz zawiera rozdział VIII SIWZ. W przypadku braku któregokolwiek z wymienionych w rozdziale VIII dokumentów lub złożenia dokumentów nieczytelnych Zamawiający wzywa tych wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Jeżeli w wyznaczonym terminie Wykonawca nie uzupełni wymaganych dokumentów podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi spełnić warunek niewykluczeni z postępowania opisany w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie mu zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) wypełnionego i podpisanego formularza oferty (z ceną ostateczną brutto rozumianą jako sumę wartości wszystkich pozycji określonych w formularzu cenowym) wraz z oświadczeniami - wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) wypełnionego formularza cenowego (na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji lub wg jego wzoru), c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału określonych w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) aktualną koncesję zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), j) polisy lub innego rodzaju dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ochrony osób i mienia na kwotę minimum 1.000 000,00 zł., k) wykazu usług ochrony fizycznej obiektów, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości , dat wykonania oraz odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, l) wykazu osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami ustawy o ochronie osób i mienia, które będą wykonywać zamówienie z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia. (wymagania: określono w rozdziale III pkt 3), m) kopii umowy spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez przedsiębiorców występujących jako spółka cywilna, n) kopii umowy konsorcjum w przypadku składania oferty przez konsorcjum oraz upoważnienia dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania partnerów w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, przy czym termin, na jakie zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; Umowa konsorcjum musi zawierać zapis wykluczający możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego partnerów do czasu wykonania zamówienia, o) pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferent jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym. p) oświadczenie o posiadaniu na terenie Szczecina własnej grupy interwencyjnej - załącznik nr 5, r) oświadczenie wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 6, s) oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uksszczecin.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach