Przetargi.pl
Dostawę oleju opałowego do kotłowni szkolnych na terenie Gminy Polanów

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-010 Polanów, Gradowe Wzgórze 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3481061 , fax. 094 3188387
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie
    Gradowe Wzgórze 7 7
    76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3481061, fax. 094 3188387
    REGON: 33039114300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeao.polanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę oleju opałowego do kotłowni szkolnych na terenie Gminy Polanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę oleju opałowego w ilości 90 000 litrów do kotłowni szkolnych na terenie Gminy Polanów (Gimnazjum w Polanowie, Szkoła Podstawowa w Bukowie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł.) należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Oświaty w Polanowie Nr 23 9317 1038 3900 0459 2000 0008 w BS Sławno O/Polanów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wnieśli wadium c) posiadają 2 autocysterny z zalegalizowanym urządzeniem pomiarowym d) zatrudniają pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje e) spełniają warunki określone w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust 1. ustawy - załącznik nr 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Dowód wniesienia wadium, które musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed otwarciem ofert. 8) Zaakceptowany i parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 9) Wykonawca winien złożyć świadectwo jakości oferowanego paliwa. 10) Aktualne świadectwo legalizacji urządzenia pomiarowego. 11) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 12) Oświadczenie, że polisa, legalizacja urządzeń pomiarowych będą utrzymywane przez cały okres trwania umowy. 8.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy -pod rygorem odstąpienia od zawarcia umowy z winy wykonawcy -przedstawić oświadczenie w sprawie umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8.3.Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 8.4. Brak któregokolwiek z dokumentów poświadczających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przetargowym, dotyczących każdego z Wykonawców występujących w konsorcjum firm spowoduje wykluczenie tych wykonawców z postępowania. Inne dokumenty, nie wymagane w niniejszej SIWZ nie będą brane pod uwagę przy ocenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zeao.polanow.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach