Przetargi.pl
Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr K340470 Pisarzowa – Łąki – Działy w km 0+003 do km 0+640

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 22 52 wew.111
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 22 52 wew.111
    REGON: 491892363
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr K340470 Pisarzowa – Łąki – Działy w km 0+003 do km 0+640
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje o zamówieniu publicznym: Operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr K340470 Pisarzowa – Łąki – Działy w km 0+003 do km 0+640 wraz z budową mostu w km 0+019,77, położonej na działkach ewidencyjnych nr 1282, 1248, 1246/2, 1245 w miejscowości Pisarzowa w gminie Limanowa, powiecie limanowskim, województwie małopolskim. Niniejsze zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji (ZRID) oraz zezwoleń na przebudowę drogi nr K340470 Pisarzowa – Łąki – Działy w km 0+003,00 do km 0+053,00 tj. droga dwukierunkowa, od km 0+053,00 do km 0+640,00 tj. droga jednokierunkowa, budową chodnika w km 0+003,00 do km 0+053,00, budową mostu w km 0+019,77, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddanie do użytkowania w/w inwestycji. 3. Główny zakres zaprojektowania i wykonania robót budowlanych: - przebudowa odcinka drogi gminnej, - obiekt inżynierski zgodnie z przedstawioną koncepcją, - rozbiórka istniejącego mostu, - system odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe umocnione korytkami betonowymi, - przebudowa kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i innych (w przypadku ich wystąpienia), - oznakowanie drogi gminnej oraz wyposażenie drogi w urządzenia BRD m.in. w bariery ochronne itp., - wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi i obiektu inżynierskiego oraz korpusu wysokich nasypów wraz z powierzchniowym umocnieniem skarp, - oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników dla skutecznego odprowadzania wody z pasa drogowego, - po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez wykonawcę, - wykonawca zobowiązany jest do dokonania uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez wykonawcę w czasie budowy oraz zrealizuje w/w zobowiązania, - wszelkie roboty wynikające z podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań. 4. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: Projektowany układ komunikacyjny nie zmienia dotychczasowego zagospodarowania terenu. Inwestycja prowadzona będzie w śladzie istniejącej drogi gminnej w km 0+003 do km 0+640. Zmianie ulega szerokość użytkowa drogi. Projektowane rozwiązania komunikacyjne zachowują zjazdy indywidualne do przyległych nieruchomości z drogi gminnej. Projektowana przebudowa układu drogi gminnej nie spowoduje wyburzeń budynków. a) parametry techniczne projektowanej drogi w km 0+003,00 do km 0+053,00: - klasa techniczna drogi: „D”, - prędkość projektowa: 30 km/h, - pas ruchu szer: 6,0 m, - obustronny chodnik: 1,50 m, - kategoria ruchu: Kr 2. b) parametry techniczne projektowanej drogi w km od 0+053,00 do km 0+640,00: - klasa techniczna drogi: „D”, - prędkość projektowa: 30 km/h, - pas ruchu szer: 3,5 m, - obustronne pobocze: 0,75 m, - kategoria ruchu: Kr 2. c) parametry techniczne projektowanego mostu: - należy wykonać most w km 0+019,77 potoku, obiekt żelbetowy o konstrukcji jednoprzęsłowej, ramowej, - całkowita długość mostu: ~11,0 m, - całkowita szerokość mostu: 10,20 m - przekrój ruchowy na obiekcie: jezdnia wraz z opaskami: 6,00 m, - przekrój ruchowy na obiekcie: obustronne chodniki dla pieszych o szerokości użytkowej: 1,50 m, - ustrój nośny: konstrukcja ramowa, żelbetowa, monolityczna, - klasa obciążenia: B wg PN-85/S-10030. 5. Istniejący stan zagospodarowania terenu: a) branża drogowa: Przebudowywany odcinek drogi posiada obecnie nawierzchnię asfaltową o szerokości 3,0 m na całym zakresie opracowania. Obszar inwestycji znajduje się na terenie zabudowanym i charakteryzuje się głównie niewielką zabudową jednorodzinną. Obecnie istniejąca droga posiada odwodnienie w formie rowów przydrożnych. W km 0+019,77 potoku znajduje się istniejący most przewidziany do rozbiórki. b) branża mostowa: Istniejący most zlokalizowany jest w km 0+019,77. Konstrukcja mostu jest jednoprzęsłowa, kamienna łukowa. Most posiada jezdnię o szerokości ok. 3,0 m z nawierzchnią bitumiczną. Brak chodników. Jezdnia ograniczona jest obustronnymi stalowymi balustradami. W sąsiedztwie obecnego mostu koryto potoku jest nie umocnione. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zamawiający wymaga, aby wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę na okres, co najmniej trwania umowy zawartej z zamawiającym, osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia – o czym dokładniej stanowi rozdział XIV pkt 8 niniejszej specyfikacji. Ponadto zamawiający, jeżeli uzna to za konieczne, ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli, czy wykonawca spełnił obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 7. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa udostępniony przez zamawiającego Program Funkcjonalno-Użytkowy na bazie, którego w wyniku przeprowadzonego postępowania wyłaniany jest wykonawca przedmiotu zamówienia, który sporządza projekt budowlany, uzyskuje pozwolenie na budowę, a później realizuje roboty według wykonanego przez siebie projektu. 8. Uznaje się, iż pojęcia, którymi posłużono się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, takie jak: „należy” lub „powinny” lub „wymaga się” lub „będą” - są tożsame i mogą być używane zamienne, a zwroty w których zostały użyte, uznaje się za stanowiące zobowiązanie wykonawcy. 9. Zamawiający poleca, aby wykonawcy dokonali wizji w terenie, celem dokładnego przygotowania oferty. Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi w całości wykonawca. 10. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) minimalny okres rękojmi za wady przedmiotu wynosi 5 lat (60 miesięcy). Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości nie był krótszy niż 60 miesięcy (okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady). 11. Kody CPV: a) główny kod: 45.23.31.40-2 (roboty drogowe) b) dodatkowe kody: 71.32.23.00-4 (usługi projektowania mostów), 45.11.10.00-8 (roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne), 45.11.12.00-0 (przygotowanie terenu pod budowę), 45.23.32.20-7 (roboty w zakresie nawierzchni dróg), 45.22.00.00-5 (roboty inżynieryjne i budowlane), 45.23.13.00-8 (roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 27.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31.01.2017 roku do godz. 11:00. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. 3. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie (I piętro, pokój nr 1) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B 4. Wadium musi być w posiadaniu zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej o numerze: 29 8804 0000 0000 0000 0723 0057, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach