Przetargi.pl
Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr K340456 Męcina – Działy – Pisarzowa w km 0+903 do km 4+022

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 22 52 wew.111
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 22 52 wew.111
    REGON: 491892363
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr K340456 Męcina – Działy – Pisarzowa w km 0+903 do km 4+022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje o zamówieniu publicznym: Operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr K340456 Męcina – Działy – Pisarzowa w km 0+903,00 do km 4+022,00, położonej w miejscowości Pisarzowa na terenie gminy Limanowa. Inwestycja planowana do realizacji zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych znajdujących się w województwie małopolskim, powiecie limanowskim, gminie Limanowa – obręb Pisarzowa (nr 0014): dz. ewid nr: 1066, 1105, 1051. 3. Obecny stan zagospodarowania terenu: Przebudowywana droga gminna łączy się z drogą powiatową nr K1551 Limanowa – Chełmiec, która jest drogą klasy Z. Istniejąca droga gminna posiada jezdnię jednopasmową o szerokości ok. 3.0 m i nawierzchnię bitumiczną. Planowana inwestycja usytuowana jest na obszarze wiejskim o zabudowie mieszkaniowej, jednorodzinnej. 4. Parametry przebudowywanej drogi: Projektowane roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej w całości znajdują się w granicach istniejącego pasa drogowego: a) klasa techniczna drogi – D, b) kategoria ruchu – KR2, c) obciążenie nawierzchni – 100 kN/oś, d) szerokość pasa jezdni – 4,5 m, e) szerokość poboczy – 2x 0,75 m. 5. Główny zakres robót budowlanych: Odwodnienie przebudowywanej drogi zapewnione będzie przez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych przebudowywanej jezdni. Wody opadowe odprowadzone zostaną do istniejących rowów przydrożnych i istniejącego systemu odwodnienia. Zakres robót dotyczących przebudowywanej drogi: a) frezowanie istniejącej nawierzchni, b) korytowanie pod warstwy podbudowy, c) wykonanie dolnej podbudowy, d) wykonanie górnej warstwy podbudowy, e) wykonanie nawierzchni bitumicznej, f) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, g) oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych i przepustów pod zjazdami, h) przebudowa istniejących zjazdów i włączeń do drogi gminnej w granicy pasa drogowego. W ramach przedmiotu zamówienia nie występuje kolizja z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu. Wszelkie roboty budowlane wykonywane w pobliżu istniejących sieci zostaną wykonane pod nadzorem właścicieli sieci. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zamawiający wymaga, aby wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę na okres, co najmniej trwania umowy zawartej z zamawiającym, osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia – o czym dokładniej stanowi rozdział XIV pkt 8 niniejszej specyfikacji. Ponadto zamawiający, jeżeli uzna to za konieczne, ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli, czy wykonawca spełnił obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 7. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty, w tym przedmiar robót i specyfikacja techniczna. 8. W sytuacji, gdyby w udostępnionych przez zamawiającego opracowaniach (dokumentach) załączonych do niniejszego postępowania wystąpiły nazwy, typy i pochodzenie produktów, wówczas zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych przewidzianych w dokumentacji technicznej. Ponadto zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może mieć wpływu na zmianę ustalonej ceny ryczałtowej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany trzeba będzie uzgadniać z inspektorem nadzoru. 9. Zamawiający poleca, aby wykonawcy dokonali wizji w terenie, celem dokładnego przygotowania oferty. Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi w całości wykonawca. 10. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) minimalny okres rękojmi za wady przedmiotu wynosi 5 lat (60 miesięcy). Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości nie był krótszy niż 60 miesięcy (okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady). 11. Kody CPV: a) główny kod: 45.23.31.40-2 (roboty drogowe) b) dodatkowe kody: 45.11.10.00-8 (roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne), 45.11.12.00-0 (przygotowanie terenu pod budowę), 45.23.32.70-7 (roboty w zakresie nawierzchni dróg).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 85.500,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.01.2017 roku do godz. 11:00. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. 3. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie (I piętro, pokój nr 1) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B 4. Wadium musi być w posiadaniu zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej o numerze: 29 8804 0000 0000 0000 0723 0057, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach