Przetargi.pl
Poprawa stanu nawierzchni chodnika w pasie drogi powiatowej w m. Ligota.

Powiat Górowski ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 65 544 39 00, , fax. 65 543 35 11
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Górowski
    Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 65 544 39 00, , fax. 65 543 35 11
    REGON: 41105046800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu nawierzchni chodnika w pasie drogi powiatowej w m. Ligota.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt budowlany na przebudowę drogi powiatowej nr 1076D Góra - Czernina w zakresie wymiany nawierzchni chodnika w miejscowości Ligota na działce nr 542, opracowano w oparciu o : - rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami, tekst jednolity DU poz. 124 z 29 stycznia 2016 r. , - mapę zasadniczą tego terenu - uzgodnienia z Zamawiającym, tj. Powiat Górowski 2. Stan istniejący Droga powiatowa nr 1076D Góra - Czernina w miejscowości Ligota posiada ukształtowany system komunikacji samochodowej i pieszej w formie jezdni o nawierzchni bitumicznej, obramowanej jednostronnie krawęznikiem betonowym 20*30 oraz wydzielonym ciągiem pieszym przylegającym do jezdni od strony krawężnika betonowego. W chwili obecnej komunikacja piesza odbywa się po nawierzchni gruntowej, miejscami utwardzonej płytkami betonowymi. Zjazdy do posesji mają nawierzchnie zróżnicowana od płyt betonowych trylinka , poprzez nawierzchnię z kostki betonowej po nawierzchnię nieutwardzoną. Po stronie części chodnikowej znajduje się rów przydrożny o ukształtowanym dnie i skarpach. Na niewielkiej długości rów jest zarośnięty krzakami i wymaga renowacji. Projektowany do przebudowy ciąg komunikacyjny pieszy ma na celu uporządkowanie komunikacji pieszej w miejscowości Ligota i polegać będzie tylko na wymianie istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię bitumiczną. Obszar oddziaływania projektowanego obiektu mieści się w całości na działce na które został zaprojektowany. 3. Projektowane rozwiązanie 3.1. Dane wyjściowe Przyjęto następujące dane wyjściowe do projektowania : - klasa drogi powiatowej - Z - prędkość projektowa - Vp = 40 km/h - obciążenie kategorią ruchu - KR-2-3 - podłoże gruntowe - wg badań G2 - szerokość chodnika – 1,50 m - szerokość pasa drogowego – zmienna - spadek poprzeczny chodnika - jednostronny - 1,5 % 3.2. Chodnik w planie 3.2.1 Chodnik - W planie sytuacyjnym projektowany jest do wymiany nawierzchni ciąg komunikacyjny o szerokości chodnika 1,50 m bezpośrednio przyległy do krawężnika betonowego. - projektowane zjazdy do posesji wg stanu istniejącego - wymiana nawierzchni na nawierzchnię z kostki betonowej szarej Szczegółowy przebieg ulicy w planie pokazano na rysunku planu sytuacyjno- wysokościowego – rys. nr 2. 3.3. Chodnik w przekroju podłużnym W przekroju podłużnym , z uwagi na mało zróżnicowany teren na którym położona jest droga istnieje projektuje się chodnik przyległy do istniejącego krawęznika betonowego 20*30*100.. Projektuje się przebieg niwelety chodnika w dostosowaniu istniejących rzędnych krawężnika i otaczających zjazdów do posesji. Szczegółowy przebieg ulicy w przekroju pokazano na rysunku planu sytuacyjno-wysokościowego – rys. nr 2 . 3.4. Chodnik w przekroju poprzecznym W przekroju poprzecznym ulic wyróżnia się następujące elementy : chodnik , zjazdy do posesji 3.4.1. Konstrukcja chodnika Konstrukcję nawierzchni chodnika projektuje się następująco : - warstwa jezdna - beton asfaltowy AC 8S – gr. 4 cm - podbudowa zasadnicza o grubości 12 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie , mieszanka mineralna pochodząca z przekruszenia skał naturalnych o ciągłym uziarnieniu ( mieszanka GRH 0/31,5 ) - warstwa wzmacniająca podłoże - grunt stabilizowany cementem z betoniarki o Rm=5,0 MPa - grubość warstwy 10 cm - istniejące podłoże - podłoże G2 3.4.2. Konstrukcja zjazdów do posesji Konstrukcję nawierzchni zjazdów do posesji projektuje się następująco : Konstrukcję nawierzchni miejsc postojowych projektuje się następująco : - warstwa jezdna - kostka betonowa szara – gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 gr. 5 cm - podbudowa zasadnicza o grubości 15 cm z betonu cementowego C6/9 - warstwa wzmacniająca podłoże - grunt stabilizowany cementem z betoniarki o Rm=5,0 MPa - grubość warstwy 10 cm - istniejące podłoże - podłoże G2 3.4.3. Obramowanie chodnika, Obramowanie jezdni projektuje się następująco : - obrzeże betonowe 8*30*100 na ławie z betonu cementowego C12/15 w ilości 0,07 m3/m - obramowanie wzdłużne od strony rowu przydrożnego - krawężnik betonowy 20*30*100 lub 20*22*100 na ławie z betonu cementowego C12/15 w ilości 0,08 m3/m - wymiana krawężników uszkodzonych oraz na zjazdach Szczegóły rozwiązań projektowanych pokazano na rysunku konstrukcyjnym nr 3 . 3.4.4. Wzmocnienie skarpy, Wzmocnienie skarpy rowu projektuje się następująco : - płyty betonowe ażurowe o wym. 10*40*60 - podsypka piaskowa - 10 cm - otwory w płytach wypełnione humusem W miejscach wymagających wzmocnienia należy skarpę umocnić płytami ażurowymi. W miejscach tych zabezpieczyć ruch pieszych od strony rowu balustradą U 11 a. Szczegóły rozwiązań projektowanych pokazano na rysunku konstrukcyjnym nr 3 . 4. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni chodnika i przylegających terenów pasa drogowego zapewniono poprzez odprowadzenie wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych do istniejącego rowu przydrożnego. Rów na odcinkach wymagających oczyszczenia poddać renowacji poprzez odkrzaczenie i odmulenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 złotych (osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnioną tabelą elementów rozliczeniowych, których wzór stanowi załącznik nr 1 oraz nr 1.1. do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie również do spółek cywilnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach