Przetargi.pl
Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę drugiego etapu Alei Św. Wojciecha wraz z budową skrzyżowania typu rondo

Burmistrz Miasta Mława ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 33 82 , fax. 236 543 652
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mława
    Stary Rynek 19
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 23 654 33 82, fax. 236 543 652
    REGON: 52482600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę drugiego etapu Alei Św. Wojciecha wraz z budową skrzyżowania typu rondo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę drugiego etapu Alei Św. Wojciecha wraz z budową skrzyżowania typu rondo w zakresie obejmującym budowę drogi, polegającą na: 1) wykonaniu robót rozbiórkowych, 2) wykonaniu robót ziemnych, 3) wykonaniu konstrukcji nawierzchni jezdni, 4) wykonaniu chodników, ścieżki rowerowej, parkingów i zjazdów, 5) wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego, 6) wykonaniu kanalizacji deszczowej, 7) wykonaniu oświetlenia, 8) wykonaniu kanalizacji sanitarnej, 9) wykonaniu sieci wodociągowej, 10) usunięciu kolizji w branży elektrycznej, 11) usunięciu kolizji w branży gazowej, 12) usunięciu kolizji w branży telekomunikacyjnej, 13) wykonaniu zieleni i nowych nasadzeń. Szczegółowej informację, niezbędne do przygotowania się Wykonawcy do realizacji inwestycji ujęte są w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią projektu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przyjęcia frontu robót i rozpoczęcia robót w terminie; 2) zagospodarowania miejsca składowania oraz zapewnienie wody i energii w okresie realizacji robót na własny koszt; 3) utrzymania porządku, ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; 4) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w trakcie wykonywania robót; 5) prowadzenia robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; 6) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej; 7) stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy; 8) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej; 9) doprowadzenia terenu jezdni, chodników, dojazdów i obszarów zielonych zniszczonych podczas realizacji robót do stanu poprzedniego; 10) zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym. 11) wszelkie koszty wynikające z uzyskanych do projektu uzgodnień i opinii w zakresie pełnienia nadzorów gestorów sieci, zajęcie pasa drogowego lub innych terenów jak np.: PKP, w celu realizacji zamierzenia budowlanego pokrywa Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn.zm.) 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu, nie spięty w całość z ofertą. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za wniesienie rozumie się, że środki będą znajdować się na koncie Zamawiającego. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz przez Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) w treści dokumentu wadialnego musza być wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum. 7. Dokument gwarancyjny musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi wraz z narzutami i podsumowaniem elementów. 2. Zestawienie podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizacje zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie, wg wzoru – załącznika nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach