Przetargi.pl
"Poprawa komunikacji w centrum Wołowa" - Część IV - System monitoringu i informacji o wolnych miejscach parkingowych w centrum Wołowa.

Urząd Miejski w Wołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56100 Wołów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 13 05 , fax. 71 319 13 03
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wołowie
    Rynek 34
    56100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 13 05, fax. 71 319 13 03
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Poprawa komunikacji w centrum Wołowa" - Część IV - System monitoringu i informacji o wolnych miejscach parkingowych w centrum Wołowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej oraz dostawa i montaż systemu monitoringu i informacji w czasie rzeczywistym o wolnych miejscach parkingowych w centrum Wołowa. Zamówienie dotyczy trzech stref parkowania zlokalizowanych przy ul. Jana Pawła II (Parking Starostwo-PKS, ilość miejsc 87), przy ul. Wrocławskiej (Parking Wrocławska, ilość miejsc 23), przy ul. Rynek (Parking Rynek-Ratusz, ilość miejsc 43). Zakres prac: • wykonanie mapy do celów projektowych, • wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w zakresie instalacji kompletnego systemu monitoringu miejsc parkingowych, • dostarczenie i montaż kompletnego systemy obsługi trzech parkingów miejskich, ilość 153 miejsca parkingowe (Rynek-Ratusz, PKS-Starostwo, Wrocławska) w zakresie monitoringu i informacji o wolnych miejscach parkingowych wraz z opracowywaniem dowolnej historii i statystyki zajętości w dowolnym przedziale czasowym, • wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację techniczną, polegających na montażu i uruchomieniu systemu zajętości miejsc parkingowych wraz ze szkoleniem trzech osób w zakresie obsługi systemu i generowania statystyk, • zapewnienie nadzoru osób wykwalifikowanych nad realizacją robót budowlanych, • opracowanie dokumentacji powykonawczej. • udzielenie gwarancji na okres min. 5 lat od daty odbioru ostatecznego robót budowlanych, okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji. Zewnętrzny czujnik zajętości miejsca parkingowego • ilość 153 szt., • stopień ochrony IP67, • zasilanie bateryjne z gwarancją na 5 lat trwałości baterii, • mocowanie do podłoża bezinwazyjne za pomocą kleju, • bezprzewodowa komunikacja 433/868/915 MHz, • wytrzymałość na zakłócenia elektromagnetyczne z otoczenia. Tablica świetlna informacyjna (opis trzech parkingów miejskich, strzałka kierunkowa, opis wolnych miejsc parkingowych 3 cyfry) • ilość 2 szt., • napięcie zasilające 230 V, • instalacja na słupie stalowym, • bezprzewodowa komunikacja 433/868/915 MHz, Wi-fi, • wysokość liter informujących o ilości miejsc parkingowych min. 15cm, • podświetlenie liter informujących o ilości miejsc parkingowych w technologii LED. Koncentrator grupowy zewnętrzny bezprzewodowy • ilość 3 szt., • instalacja na słupie stalowym, • bezprzewodowa komunikacja 433/868/915 MHz, Wi-fi. Repeater i elementy systemowe • ilość 8 szt., • instalacja na słupie stalowym lub na istniejących elementach zagospodarowania terenu, • bezprzewodowa komunikacja 433/868/915 MHz, Wi-fi. Oprogramowanie • abonament serwisu w chmurze, • możliwość wizualizacji stanu zajętości poszczególnych miejsc parkingowych, podgląd zdarzeń w czasie rzeczywistym, • możliwość generowania statystyk zajętości i historii zdarzeń, • możliwość konfiguracji alarmów przesyłanych przez e-mail, • integracja z usługą informującą o wolnych miejscach parkingowych przez stronę www. Czas działania systemu, będącego przedmiotem zamówienia, musi wynosić min. 5 lat. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia określonego w wysokości: 5 500,00 słownie: pięć tysięcy pięćset złotych. 3. Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach