Przetargi.pl
„Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Łaguszewie - roboty budowlane”

Gmina Kocierzew Południowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838-48-25 , fax. 0-46 838-48-25
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocierzew Południowy
    Kocierzew Południowy 83
    99-414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838-48-25, fax. 0-46 838-48-25
    REGON: 54781000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Łaguszewie - roboty budowlane”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: a. budowie boiska szkolnego, b. termomodernizacji części budynku PSP w Łaguszewie, c. wymianie części dachu, d. modernizacji łazienek szkolnych, e. modernizacji korytarzy szkolnych i przebudowie klatki schodowej wewnątrz budynku. Roboty budowlane wykonywane są w ramach projektu pn. „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Łaguszewie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działania VII.4 Edukacja, Poddziałania VII.4.3 Edukacja ogólna. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: CZĘŚĆ 1: Budowa wielofunkcyjnego boiska szkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łaguszewie. Szczegółowy zakres prac obejmuje : Budowę wielofunkcyjnego boiska szkolnego. Projekt zakłada wykonanie przy Szkole Podstawowej w Łaguszewie ogrodzonego boiska z nawierzchnią poliuretanową do siatkówki, szkolnego mini korfball’u, tenisa ziemnego i szkolnej mini piłki nożnej z wyposażeniem oraz skoczni skoku w dal i rzutni do pchnięcia kulą. Powierzchnia działki do zagospodarowania - 1000,00 m2. Szczegółowe dane zawarte są w szczegółowym opisie zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a (budowa boisk: przedmiar robót, opis techniczny, rysunek techniczny, plan zagospodarowania działki) i 1b (wyposażenie boisk) do SIWZ. CZĘŚĆ 2: Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Łaguszewie. Szczegółowy zakres prac obejmuje : a. Wymianę na części szkoły pokrycia dachowego. Projekt zakłada wymianę na części szkoły pokrycia dachowego z płyt eternitowych na blachę trapezową powlekaną na łatach drewnianych i izolacji z membrany dachowej wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem a także uzupełnieniem i malowaniem kominów. Powierzchnia dachu do wymiany - 375,89m2. Szczegółowe dane zawarte są w szczegółowym opisie zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ (przedmiar robót, rzut istniejącego dachu, rzut z góry dachu do wymiany). b. Modernizacja korytarzy szkolnych Projekt obejmuje modernizację korytarzy w budynku PSP w Łaguszewie. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania: - malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni, - wykonanie tynków mozaikowych , - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (29 szt.) na korytarzach z częściową wymianą ościeżnic metalowych (17 szt.), - wymiana parapetów wewnętrznych (42 szt.), - wymiana opraw oświetleniowych (57 szt.), - montaż 1 grzejnika, - roboty wykończeniowe. Szczegółowe dane zawarte są w szczegółowym opisie zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1d do SIWZ (przedmiar robót korytarze i przebudowy klatki schodowej, opis korytarze i łazienki. c. Likwidacja klatki schodowej wewnątrz budynku. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania: - rozbiórka schodów wewnętrznych, - uzupełnienie stropu z warstwami posadzkowymi, - wykonanie ścianki G-K, - malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni, - montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicą metalową (1 szt.), - wymiana parapetu wewnętrznego (1 szt.), - wymiana opraw oświetleniowych (2 szt.), - roboty wykończeniowe. Szczegółowe dane zawarte są w szczegółowym opisie zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1e do SIWZ ((projekt budowlany). d. Remont jednej istniejącej łazienki szkolnej. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania: - rozbiórka ścianek wewnętrznych i okładzin ścian i posadzek, - wykonanie nowych ścianek, tynków posadzek, okładzin z glazury i terakoty oraz montaż 3 okien i 5 drzwi wewnętrznych, - montaż kabin systemowych, - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej z osprzętem (w tym 5 opraw), - wymiana instalacji sanitarnych z osprzętem, - wymiana instalacji CO, - roboty wykończeniowe. Szczegółowe dane zawarte są w szczegółowym opisie zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1f do SIWZ (przedmiar robót- łazienka, rzut z góry-łazienka). e. Termomodernizację części budynku PSP w Łaguszewie. Projekt obejmuje termomodernizację części budynku szkoły z dociepleniem ścian zewnętrznych styropianem grubości 15cm z wyprawą z tynku strukturalnego silikonowego, dociepleniem ścian fundamentowych z wyprawą z tynku mozaikowego oraz wymianę stolarki okiennej (37 szt.) i drzwiowej (1 szt.) oraz podokienników zewnętrznych (50 szt.). Powierzchnia zabudowy - 1613,96m2. Powierzchnia użytkowa - 1559,84m2. Kubatura - 10872,00m3. Szczegółowe dane zawarte są w szczegółowym opisie zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1g do SIWZ (przedmiar robót). 4. Adres inwestycji: Łaguszew 27a 99-414 Kocierzew Gmina Kocierzew Południowy Województwo Łódzkie 5. UWAGA !!! Roboty będą realizowane w obiekcie szkolnym, dlatego Wykonawca jest zobowiązany tak zaplanować prace, aby zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających w budynku oraz w jego okolicy (dzieci przedszkolne, uczniowie, nauczyciele, pracownicy szkoły, ect.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium: 3. dla CZĘŚCI 1 zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 4. dla CZĘŚCI 2 zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu oddział Kocierzew nr 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030 z adnotacją: a. dla CZĘŚCI 1 zamówienia "Wadium – Poprawa jakości kształcenia – boisko Łaguszew". b. dla CZĘŚCI 2 zamówienia "Wadium – Poprawa jakości kształcenia- modernizacja SP Łaguszew". 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, nie złączając z ofertą. 10. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 11. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości wymaganej przez zmawiającego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach