Gminny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Łąkowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 564 748 985 , fax. 564 748 983
- Data zamieszczenia: 2020-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Łąkowa 10
13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 564 748 985, fax. 564 748 983
REGON: 87047107100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gszozkurzetnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego GSZOZ w Kurzętniku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie I Dostawa środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych 1) Rozbudowa oprogramowania medycznego na wszystkie stanowiska, 2) Rozbudowa sieci bezprzewodowej w centrali, 3) Zakup koncentratora sieciowego do szafy serwerowej, 4) Zakup serwera NAS do kopii zapasowych, 5) Zakup skanerów dokumentacji medycznej z oprogramowaniem, 6) Zakup tabletów umożliwiających mobilne przetwarzanie elektronicznej dokumentacji medycznej, 7) Zakup UTM do centrali przystosowany do montażu w szafie, 8) Zakup UTM do filii w obudowie umożliwiającej montaż na ścianie, 9) Zakup zasilacza bezprzerwowego przystosowanego do montażu w szafie, 10) Zakup zasilaczy bezprzerwowych UPS do komputerów stacjonarnych, 11) Zakup zestawów komputerowych z monitorem. 2. Zadanie II Wykonanie usług informatycznych i uruchomienie e-usług 1) E-usługa rejestracja internetowa, 2) E-usługa wyniki on-line, 3) E-usługa zamawianie recept, 4) Przygotowanie strony internetowej zgodnej z WCAG, 5) Uruchomienie centralnej usługi przechowywania i udostępniania załączników do dokumentacji medycznej, 6) Uruchomienie kopii zapasowych do chmury obliczeniowej, 7) Usługi związane z przygotowaniem oprogramowania do pracy i wsparciem dla użytkowników, 8) Szkolenia personelu i administratora, 9) Rozbudowa sieci komputerowej w centrali. 3. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem Formularza Oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia wskazany został w załącznikach do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia odpowiednio: 1) Zadanie I – Dostawa środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych szczegółowy opis w załączniku nr 1A do SIWZ 2) Zadanie II – Wykonanie usług informatycznych i uruchomienie e-usług szczegółowy opis w załączniku nr 1B do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem oferty należy złożyć: a) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. c) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Wymagania funkcjonalne – sprzęt) – Załącznik Nr 1A do SIWZ. d) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Wymagania Funkcjonalne – oprogramowanie i e-usługi) Załącznik Nr 1B do SIWZ. e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) – Załącznik Nr 9 do SIWZ dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13.3. niniejszego Rozdziału składa: 1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 13.3.1 niniejszego Rozdziału Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 13.3.2 niniejszego Rozdziału Wykonawca składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13.3.3-13.3.4 niniejszego Rozdziału Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem (cz. I) – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-02-18 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-28 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-08 - Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK - Część 1, Część 3, Część 4, Część 6, Część 7
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2023-11-21 - Sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne, chłodziarki laboratoryjne i klimatyzatory.
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego do Muzeum Wojska,Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu
Dodano: 2023-10-29 - Komputery, monitory, laptopy i oprogramowanie
Dodano: 2023-10-27