Przetargi.pl
Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych dzięki wdrożeniu e-usług W samorządowym Zakładzie Podstawowej Opieki zdrowotnej w Piekoszowie oraz Samorządowym Zakładzie podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach.

Samorządowy Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 30 61 024 , fax. 41 30 61 024
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    ul. Częstochowska 75
    26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 30 61 024, fax. 41 30 61 024
    REGON: 29074942800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przychodniapiekoszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy Zakład Podstawowej Opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych dzięki wdrożeniu e-usług W samorządowym Zakładzie Podstawowej Opieki zdrowotnej w Piekoszowie oraz Samorządowym Zakładzie podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych dzięki wdrożeniu e-usług w Samorządowym Zakładzie Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Piekoszowie oraz Samorządowym Zakładzie Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1.1 Dla Samorządowego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Piekoszowie a) sprzęt komputerowy • serwer wraz z systemem operacyjnym – 1 sztuka • zasilacz UPS dla serwera– 1 sztuka • szafa stojąca rack19'' – 1 sztuka • komputer stacjonarny wraz z systemem operacyjnym – 20 sztuk • drukarka – 13 sztuk • urządzenie wielofunkcyjne – 3 sztuki • czytnik kodu kreskowego – 1 sztuka • program antywirusowy z możliwością centralnego zarządzania – 21 sztuk (w tym 2 serwery) b) oprogramowania medyczne 3.1.2 Dla Samorządowego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach. a) sprzęt komputerowy • serwer wraz z systemem operacyjnym – 1 sztuka • zasilacz UPS dla serwera– 1 sztuka • szafa stojąca rack19''– 1 sztuka • komputer stacjonarny wraz z systemem operacyjnym – 27 sztuk • drukarka – 21 sztuk • urządzenie wielofunkcyjne – 4 sztuki • czytnik kodu kreskowego – 1 sztuka • program antywirusowy z możliwością centralnego zarządzania – 30 sztuk (w tym 2 serwery) b) oprogramowania medyczne Szczegółowy opis sprzętu komputerowego znajduje się w załączniku 6a do SIWZ. Szczegółowy opis oprogramowania medycznego znajduje się w załączniku 6b do SIWZ. 3.2.Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia. a) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2018 r.), b) dostarczony sprzęt powinien posiadać gwarancję producenta, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy. c) dostarczone oprogramowanie medyczne musi: • umożliwiać prowadzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, • umożliwiać prawidłową i niezbędną komunikację z płatnikiem (NFZ lub jego następcą), • umożliwiać prawidłową wymianę danych z ZUS w zakresie elektronicznych zwolnień lekarskich (eZLA), • gwarantować możliwość prawidłowej wymiany danych z systemem tworzonym w ramach projektu P1 w wymaganym zakresie d) inne wymagania: • bezpłatna dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie, testowanie i włączenie do eksploatacji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania medycznego • instrukcja obsługi oprogramowania medycznego w języku polskim; • szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego oprogramowania medycznego • Wykonawca musi posiadać prawo do sprzedaży oferowanego oprogramowania oraz umiejętność jego wdrażania i serwisowania potwierdzoną certyfikatem/oświadczeniem producenta oprogramowania(co najmniej jedna osoba posiadająca certyfikat/oświadczenie od producenta potwierdzający umiejętności). 3.3 Minimalne warunki gwarancji, serwisowania. a) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na sprzęt komputerowy zgodnie zeszczegółowymopisem przedmiotu zamówienia w załączniku 6a od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru (podpisania protokołu odbioru) b) Udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem, z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. c) Wymagany przez zamawiającego termin licencji na oprogramowanie medyczne zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 6b wraz z asystą techniczną (dostępem do aktualizacji) wynosi minimum 60 miesięcy od daty odbioru (podpisania protokołu odbioru) d) Udzielona licencja z asystą techniczną (dostępem do aktualizacji) musi zapewniać spełnienie wymagań Zamawiającego dotyczących oprogramowania medycznego przez cały okres trwania licencji. e) W ramach zaoferowanego serwisu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania medycznego gdy jest ono wymagane, wsparcia technicznego oraz pomocy przy usuwaniu awarii. f) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych przez okres min. 12 miesięcy (licząc od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego). g) Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu u Zamawiającego i podjęcie czynności zmierzających do naprawy) max. w ciągu 96 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii. h) Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji. i) Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu zapewnia Wykonawca. Uwaga: Jeżeli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, oznacza to, że Zamawiający nie był w stanie za pomocą dostatecznie dokładnych określeń opisać przedmiotu zamówienia i służy jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach