Gmina Drwinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-709 Drwinia, Drwinia
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2817 153, 154 , fax. 12 284 98 34
- Data zamieszczenia: 2019-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drwinia
Drwinia 57
32-709 Drwinia, woj. małopolskie
tel. 12 2817 153, 154, fax. 12 284 98 34
REGON: 53767400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa infrastruktury publicznej i przestrzennej służącej zaspokajaniu potrzeb kulturowych i społecznych w msc. Niedary i Świniary - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie częściowe nr 1: Poprawa infrastruktury publicznej i przestrzennej służącej zaspokajaniu potrzeb kulturowych i społecznych w msc. Niedary Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie obiektów małej architektury /9 szt/ - budowa siłowni zewnętrznej na dz. nr 599 w Niedarach, Gmina Drwinia w zakresie którego wchodzi: - wykonanie robót pomiarowych - wykonanie nawierzchni z ekokraty pod urządzeniami; - utworzenie siłowni dla dzieci poprzez dostawę i montaż urządzeń typu: Biegacz - 1 szt., Rower i steper - 1 szt., Pajacyk i wahadło - 1 szt.; - utworzenie siłowni dla dorosłych poprzez dostawę i montaż urządzeń typu: Biegacz - 1 szt., Orbitrek - 1 szt., Wahadło - 1 szt., Wioślarz - 1 szt., Ławka - 1 szt., Rower - 1 szt.; - wykonie alejki spacerowej o nawierzchni z kostki betonowej; - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac wraz z nasadzeniem zieleni (wykonanie trawników). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ. Dołączone do SIWZ przedmiar robót mają charakter pomocniczy. Miejsce wykonywania całości zamówienia: działki nr 599 w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia 2. Zadanie częściowe nr 2: Poprawa infrastruktury publicznej i przestrzennej służącej zaspokajaniu potrzeb kulturowych i społecznych w msc. Świniary Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie obiektów małej architektury /10 szt/ - budowa placu zabaw dla dzieci na dz. nr 173 w Świniarach, Gmina Drwinia w zakresie którego wchodzi: - wykonanie robót pomiarowych - budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym poprzez dostawę i montaż urządzeń: piaskownica kwadratowa - 1 szt.; karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.; huśtawka pojedyncza, siedzisko koszowe z łańcuszkiem - 1 szt.; zestaw zabawowy - 1 szt.; bujak sprężynowy - konik - 1 szt.; trampolina kwadratowa wkopana - 1 szt.; ławki parkowe z oparciem - 2 szt.; kosz na śmieci z daszkiem - 1 szt.; tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt.; - nasadzenie zieleni /trawnik, krzewów; - budowa ogrodzenia wraz z bramą wjazdową oraz furtką. - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Uwaga: Zaznacza się iż, roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać ich funkcjonowania, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Roboty należy prowadzić w uzgodnieniu z Użytkownikiem tj. Dyrekcją szkoły. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ. Dołączone do SIWZ przedmiar robót mają charakter pomocniczy. Miejsce wykonywania całości zamówienia: działki nr 173 w miejscowości Swiniarach, Gmina Drwinia Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. UWAGA: 1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac. 2. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu. 3. Wykonawca musi wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac, w celu zobrazowania przebiegu prac i ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego i kompleksowego wykonania całości zadania inwestycyjnego zgodnie z załączonym projektem budowlanym. 6. Zakres całościowy prac budowlanych musi uwzględniać dostosowanie go do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu obiektów. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu. 7. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1)Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) W zakresie robót przygotowawczych, montażowych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień
Dodano: 2024-04-05 - Remont placu zabaw przynależącego do Przedszkola nr 3 im. Karola Szymanowskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-29 - Naprawa dróg po budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jawiszowice – etap I
Dodano: 2024-02-05 - Przebudowa układu komunikacyjnego na osiedlu Jana Pawła II w Andrychowie – Etap I
Dodano: 2024-01-30 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-12-08 - Budowa Domu Kultury "Senior"
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
Dodano: 2023-11-05 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-10-24 - Budowa pumptracka w ramach zagospodarowania terenu nadrzecznego w Tokarni
Dodano: 2023-10-20 - Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
Dodano: 2023-09-20