Przetargi.pl
Poprawa gospodarki wodno–ściekowej na terenie gminy Chełmiec – etap II. Monitoring przepompowni ścieków na terenie Gminy Chełmiec w systemie zaprojektuj i wybuduj

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 33395 Chełmiec, ul. Papieska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4145631 , fax. 0-18 4145643
  • Data zamieszczenia: 2017-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Papieska 2
    33395 Chełmiec, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4145631, fax. 0-18 4145643
    REGON: 49075216300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa gospodarki wodno–ściekowej na terenie gminy Chełmiec – etap II. Monitoring przepompowni ścieków na terenie Gminy Chełmiec w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana przez zamawiającego: Poprawa gospodarki wodno–ściekowej na terenie gminy Chełmiec – etap II. Monitoring przepompowni ścieków na terenie Gminy Chełmiec w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest łączne wykonanie: a) prac projektowych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na budowę/modernizację/przebudowę/remont obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. b) robót budowlanych na zadaniu pn. Monitoring przepompowni ścieków na terenie Gminy Chełmiec c) czynności administracyjnych polegających na takim działaniu wykonawcy aby uzyskał w imieniu zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego zgłoszenie akończenia robót/decyzja o pozwoleniu na użytkowanie/protokół przekazania do eksploatacji. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że w ramach wykonania umowy i terminu jej obowiązywania jest zobowiązany do wykonania łącznie zgodnie z § 1 pkt 1 a) b) i c) prac projektowych, robót budowlanych oraz czynności administracyjnych. 3.2. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego zwanego dalej PFU. Miejsce realizacji robót budowlanych: Gmina Chełmiec zgodnie z wykazem działek załączonych do PFU. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: W PFU, we wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy i/lub nazwa producenta zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z PFU. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego zatem zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach