Przetargi.pl
Rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego oraz budowa wodociągu i kanalizacji, gmina Książ Wielki

Gmina Książ Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-210 Książ Wielki, Warszawska 17
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książ Wielki
    Warszawska 17
    32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
    REGON: 291010151
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ksiazwielki.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego oraz budowa wodociągu i kanalizacji, gmina Książ Wielki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, inwestycji pn. „Rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego oraz budowa wodociągu i kanalizacji, gmina Książ Wielki”, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany, w szczególności do:A. opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, w tym projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń i/lub zaświadczeń, w tym decyzji pozwolenia na budowę (gdy dotyczy) dla budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Konaszówka, Głogowiany – Stara Wieś, Głogowiany – Wrzosy, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, z zastrzeżeniem że:a. Wykonawca obejmie dokumentacją projektową wyłącznie inwestycję budowy kanalizacji sanitarnej w msc. Kanaszówka, Głogowiany – Stara Wieś oraz Głogowiany – Wrzosy, tj. inwestycję wskazaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jako Zadanie nr 1 – zlewnia kolektora A, b. Wykonawca uwzględni w dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a. powyżej, wszystkie założenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego dot. budowy Zadania nr 2 – zlewni kolektora B, w szczególności planowane włączenie kolektora kanalizacji sanitarnej B do kolektora kanalizacji sanitarnej A, B. wykonanie kompletnych robót budowlanych, na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. A. powyżej, zakończonych protokołem odbioru/przejęcia w stopniu wymaganym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w zakresie Zadania nr 1 – zlewnia kolektora A, C. dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w § 2 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych w zw. z § 10 ust. 1 pkt. 1) oraz ust. 2 pkt. 1) Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zmienionej Uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 roku, Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 roku oraz Uchwałą z dnia 13 października 2022 (dalej: Uchwała), z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wytycznych w zakresie jej montażu (dalej: Tablica informacyjna). 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – „OPZ”, w części dotyczącej Zadania nr 1 – zlewnia kolektora A, przy konieczności uwzględniania założeń realizacyjnych zlewni kolektora B, w szczególności planowanego włączenia kolektora kanalizacji sanitarnej B do kolektora kanalizacji sanitarnej A. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności obowiązki Stron zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”. 6. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 (dwudziestu tysięcy) złotych.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98 ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w:a. pieniądzu,b. gwarancjach bankowychc. gwarancjach ubezpieczeniowych,d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 58 85910007 0180 0000 0013 0012, wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy i oznaczenie postępowania). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.6. Z treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 – 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot.:A. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż 1 500 000,00 złotych.W przypadku posiadania przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonych w walucie innej niż waluta polska (waluta obca), Zamawiający przeliczy środki finansowe lub wartość zdolności kredytowej wyrażonych w walucie obcej na złote polskie według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia dot. postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.B. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty:• co najmniej jedną robotę budowlaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” w zakresie, której wykonano roboty związane z budową lub rozbudową lub przebudową lub modernizacją kanalizacji sanitarnej, zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu o wartości min.: 1 500 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach