Przetargi.pl
„Poprawa gospodarki wodno - kanalizacyjnej w Gminie Lubomino”

Gmina Lubomino ogłasza przetarg

  • Adres: 11-135 Lubomino, ul. Kopernika
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 324 450
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomino
    ul. Kopernika 7
    11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 324 450
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa gospodarki wodno - kanalizacyjnej w Gminie Lubomino”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Poprawa gospodarki wodno - kanalizacyjnej w Gminie Lubomino” obejmujące wykonanie : • Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Rogiedlach : W zakresie architektoniczno-budowlanym oraz zagospodarowania terenu mieści się remont i adaptacja budynku SUW, wykonanie terenów utwardzonych i dojazdu na teren stacji, rozebranie ścian śmietnika, wykonanie fundamentów pod obudowy studni głębinowych. oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu. Podstawowe parametry SUW: kubatura budynku stacji - 940,56m3, powierzchnia użytkowa budynku stacji - 171,72m2 powierzchnia działek - 13667m2 powierzchnie utwardzone - 573,7m2 W zakresie elektrycznym i AKPiA mieści się: zewnętrzne linie kablowe zasilające i sterownicze, zasilanie i sterowanie urządzeń technologicznych SUW, instalacja ogólno-elektryczna budynku SUW Podstawowe parametry SUW: wydajność części technologicznej stacji uzdatniania wody - 30 m3/h, pompownia sieciowa II stopnia pompowania z układem utrzymania stałego ciśnienia, wydajność pompowni - 65 m3/h, W zakresie branży technologiczno - sanitarnej mieści się wykonanie obudów studni nr 4 i 5, rozwiązanie techniczne i technologiczne sposobu uzdatniania wody, tłoczenie wody uzdatnionej do sieci - zestaw pompowy, sieci międzyobiektowe wod-kan na terenie działek 119/7 i 119/8. • Przydomowa oczyszczalnia ścieków w Świękitach - wydajność oczyszczalni przydomowej do 3.5 m3 / dobę, pojemność zbiornika gnilnego 10000 l • Ujęcie wody w Bieniewie - wydajność ujścia wody - 1m3 / dobę, głębokość studni - 30 m • Ujęcie wody w Rogiedlach na dz. nr 53/6 - wydajność ujścia wody - 1m3 / dobę, głębokość studni - 30 m • Ujęcie wody w Rogiedlach na dz. nr 55/1 - wydajność ujścia wody - 1m3 / dobę, głębokość studni - 30 m • Rozbudowa sieci wodociągowej w Wilczkowie - sieć wodociągowa o długościach - sieć PE fi 110 mm o długości 1993,53 mb - sieć PE fi 90 mm o długości 551,77mb wraz z rozruchem technologicznym, wymaganymi badaniami i kompleksową obsługą geodezyjną: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: • Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót – stanowiące załącznik nr 10, nr 11 i nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. • Wzór umowy – załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Warmiński Bank Spółdzielczy O/Lubomino nr 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 2, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 9 ust. 1 pkt 2 siwz (wzór- zał. nr 3 do siwz), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru zał. nr 2) 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg wzoru zał. nr 3) 3) Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg wzoru zał. nr 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 i 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 2 i 3, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wg wzoru zał. nr 7)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach