Przetargi.pl
Poprawa gospodarki niskoemisyjnej Gminy Baranowo poprzez budowę mikroinstalacji fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na terenie gminy Zadanie 1 – Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych na czterech obiektach gminnych

Gmina Baranowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-320 Baranowo, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 613 776, , fax. 297 613 793
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranowo
    Rynek 7
    06-320 Baranowo, woj. mazowieckie
    tel. 297 613 776, , fax. 297 613 793
    REGON: 55066838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa gospodarki niskoemisyjnej Gminy Baranowo poprzez budowę mikroinstalacji fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na terenie gminy Zadanie 1 – Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych na czterech obiektach gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Poprawa gospodarki niskoemisyjnej Gminy Baranowo poprzez budowę mikroinstalacji fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na terenie gminy Zadanie 1 – Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych na czterech obiektach gminnych. Zakres zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ i obejmuje wykonanie poniżej opisanych robót budowlanych. Zadanie polegało będzie na montażu mikroinstalacji fotowoltaicznych na czterech obiektach komunalnych na terenie Gminy Baranowo. Instalacje fotowoltaiczne umożliwiały będą produkcję energii elektrycznej za pomocą modułów fotowoltaicznych – urządzeń dokonujących konwersję promieniowania słonecznego na prąd elektryczny. Panele fotowoltaiczne będą mocowane na dedykowanych konstrukcjach wsporczych zapewniających bezpieczne użytkowanie i obsługę elektrowni. Energia elektryczna z paneli fotowoltaicznych przekazywana będzie wydzielonymi obwodami DC do inwerterów. W inwerterach tych energia będzie przekształcana na napięcie 400 V o częstotliwości 50 Hz i przekazywana kablem elektroenergetycznym NN poprzez rozdzielnicę główną budynku do sieci wewnętrznej. Produkcja energii elektrycznej w elektrowni ma na celu zużycie energii na miejscu oraz dalsze oddawanie nadwyżek wyprodukowanej energii. Zastosowane moduły PV muszą posiadać jeden z certyfikatów zgodności z normą PN-EN 61215 lub PN-EN 61646 lub z normami równoważnymi, wydanymi przez właściwą akredytowaną jednostkę certyfikującą. W ramach zadania zamontowane zostaną następujące instalacje: 1) Stacja Uzdatniania Wody w Baranowie: 46 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej powierzchni 89,7 m² i mocy 15,6 kW, montaż częściowo na ziemi, częściowo na dachu, inwertery 2 szt.: 1 x 10 kW, 1 x 7 kW, 2) Stacja Uzdatniania Wody w Zawadach: 30 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej powierzchni 58,5 m² i mocy 10,2 kW, montaż na ziemi, inwerter 1 szt.: 1 x 10 kW, 3) Oczyszczalni ścieków w Baranowie: 116 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej powierzchni 226,2 m² i mocy 39,4 kW, montaż na ziemi, inwertery 2 szt.: 2 x 20 kW, 4) Oczyszczalnia ścieków w Kuciejach: 80 szt. paneli fotowoltaicznych o łącznej powierzchni 156 m² i mocy 27,2 kW, montaż na dachu, inwertery 3 szt.: 2 x 8 kW, 1 x 12 kW. Prace będą wykonywane w dwóch etapach. I etap obejmował będzie budowę instalacji na Oczyszczalni ścieków w Baranowie i realizowany będzie do dnia 15.12.2017r. II etap obejmuje budowę instalacji na Stacji Uzdatniania Wody w Baranowie, Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach i Oczyszczalni ścieków w Kuciejach i realizowany będzie od 02.01.2018r. do 15.05.2018r. Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z przedmiarem robót oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego. UWAGA! Jeżeli w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej projektant umieścił nazwy materiałów i producentów, należy je traktować jako przykładowe. Przygotowując ofertę należy zastosować materiały o podobnych lub równoważnych właściwościach. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyta nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się stosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 72 8917 0001 0030 1240 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim Oddział w Baranowie z adnotacją: "Wadium – Poprawa gospodarki niskoemisyjnej Gminy Baranowo poprzez budowę mikroinstalacji fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na terenie gminy Zadanie 1 – Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na czterech obiektach gminnych” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach