Przetargi.pl
Poprawa estetyki rynku ,remont i przebudowa budynków użyteczności publicznej w Sokołowie Małopolskim

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2013-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa estetyki rynku ,remont i przebudowa budynków użyteczności publicznej w Sokołowie Małopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania o zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia Zadanie I - Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta z przebudową parkingów- o następującym zakresie rzeczowym; - elewacja - odnowa konserwatorska powłok malarskich, tynków i drobnych elementów zewnętrznego wystroju (parapetów, tralek, konsol, gzymsów itp.) - izolacja przeciw wilgociowa ścian fundamentowych - izolacja pozioma metodą iniekcji niskociśnieniową - drenaż odwadniający wokół budynku, - przebudowa płytki odbojowej wokół budynku - naprawa konserwatorska stolarki okiennej strychu wraz z jej zabezpieczeniem - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji elektrycznej iluminacyjnej budynku - wykonanie ogrodzenia z elementów kutych wraz z remontem jego cokołu - budowa parkingu, ciągów pieszo - jezdnych i chodników oraz zjazdu, - przebudowa pod parkingiem kanalizacji burzowej dla potrzeb odprowadzenia wód opadowych - oświetlenie zewnętrzne parkingu - elementy małej architektury - wykonanie systemu monitoringu wizyjnego - inwentaryzacja powykonawcza Zadanie II - Remont i przebudowa Dworca Autobusowego wraz z urządzeniem terenów zielonych o następującym zakresie rzeczowym; - przebudowa bryły budynku wraz z wewnętrznymi pomieszczeniami i instalacjami, przebudową i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej - izolacja przeciw wilgociowa ścian fundamentowych - izolacja pozioma metodą iniekcji niskociśnieniową - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków - wykonanie systemu telewizji przemysłowej - odnowa trawników, rabat, nasadzeń - elementy małej architektury - plac zabaw dla dzieci, - inwentaryzacja powykonawcza Zadanie III - Przebudowa dachu biblioteki o następującym zakresie rzeczowym; - nadbudowa i przebudowa dachu celem uzyskania poddasz użytkowego - wykonanie elewacji budynku, - wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej, c.o. oraz hydrantu przeciw pożarowego poddasza, - przebudowa schodów zewnętrznych - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych - inwentaryzacja powykonawcza,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium dla poszczególnych zadań; a) Zadanie I - Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w przebudową parkingów - w wysokości 18.000,- PLN słownie osiemnaście tysięcy i 00/100 b) Zadanie II - Remont i przebudowa Dworca Autobusowego wraz z urządzeniem terenów zielonych - w wysokości 24.000,00,- PLN słownie osiemnaści tysięcy i 00/100 c) Zadanie III - Przebudowa dachu biblioteki - w wysokości 10.000,00,- PLN słownie dziesięć tysięcy i 00/100 Każdy Wykonawca samodzielnie decyduje, na które zadanie złoży ofertę - ofertę można złożyć na jedno lub na dwa lub na trzy zadania. Wysokość wnoszonego wadium jest sumą wysokości wadium określonych w pkt 8.1 dla poszczególnych zadań. Termin wnoszenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować termin związania z ofertą. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2000 r. z póżn. zmianami)). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e tj. poręczenia bankowe, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia dokonane przez uprawnione podmioty należy w oryginale wpiąć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Nr 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 2000 0390 w Banku Spółdzielczy w Sokołowie Małopolskim. Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty. Zamawiający wymaga dla wadium wniesionego w pieniądzu, aby w dniu otwarcia ofert najpóźniej o godz 9:00, żądana kwota znajdowała się na wskazanym koncie Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numer rachunku bankowego, na który Zamawiający ma dokonać jego zwrotu. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach