Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację obiektów użyteczności publicznej w powiecie pilskim

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację obiektów użyteczności publicznej w powiecie pilskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oznaczone tytułem: Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację obiektów użyteczności publicznej w powiecie pilskim. 2. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane dotyczące wykonania termomodernizacji następujących obiektów: 1) budynku internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, 2) budynku hali sportowej Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, 3) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie, 4) budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie. Budynek internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile zaliczany jest do grupy 113 - budynki zbiorowego zamieszkania, wchodzących w skład działu 11 - budownictwo mieszkaniowe. Budynek hali sportowej Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile nie jest zaliczany do grupy budynków zbiorowego zamieszkania. Budynek główny oraz budynek mieszkalny Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie również są zaliczane do grupy 113 - budynki zbiorowego zamieszkania, wchodzących w skład działu 11 - budownictwo mieszkaniowe. Dom Pomocy Społecznej w Rzadkowie przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie - dysponuje 66 miejscami stałego pobytu, siedzibą Domu jest wieś Rzadkowo, gmina Kaczory. Celem Domu jest świadczenie na poziomie obowiązującego standardu usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających i edukacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem wolności, intymności, godności i poczucia bezpieczeństwa, w formach i zakresie wynikającym z indywidualnych potrzeb oraz umożliwienie korzystania ze świadczeń przysługujących z tytułu powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego. 3 Zakres robót obejmuje m. in: 1. Budynek internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile: 1) roboty budowlane: - wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV wraz z obsadzeniem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych na przygotowanym podłożu ze styropianu gr. 14 cm wraz z wtopieniem siatki gruntem przeciwwilgociowym i tynkiem cienkowarstwowym, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, - wykonanie izolacji termicznej stropodachu poprzez wdmuchnięcie granulatu termoizolacyjnego ekofiber, - wymiana obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i innych obróbek blacharskich), - naprawa kominów wraz z odgruzowaniem przewodów kominowych, - rozebranie komina po byłej kotłowni wraz z likwidacją otworu po kominie w stropie, - rozebranie komina kuchni do poziomu istniejących kominów, - ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej grubości minimum 5,2 mm na powierzchni dachu, - montaż instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów, - zabudowa loggii ścianą bloczków z siporexu grubość 24 cm wraz z wykonaniem nadproża, - zamurowanie wskazanych otworów okiennych piwnicznych, - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, 2) roboty instalacyjne: - rozebranie instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników wraz z utylizacją złomu i innych materiałów z rozbiórki, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem prób szczelności, - rozruch instalacji na gorąco wraz z regulacją. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonując roboty na internacie brał pod uwagę fakt, że w miesiącu wrześniu i październiku internat jest obiektem czynnym i zamieszkanym. 2. Budynek hali sportowej Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile: 1) roboty budowlane: - przygotowanie otworów związanych z instalacją nawiewno - wywiewną, - wymiana stolarki okiennej wraz z osadzeniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych do wykonania izolacji termicznej ze styropianu gr. 14 cm wraz z wtopieniem siatki gruntem przeciwwilgociowym i tynkiem cienkowarstwowym, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wraz z izolacją termiczną, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej elementy wentylacji, - montaż urządzeń i elementów wentylacji nawiewno - wywiewnej, - wykonanie pomiarów elektrycznych, - wykonanie regulacji urządzeń wentylacyjnych wraz z pomiarem wydajności, - wywiezienie oraz utylizacja odpadów, - zabezpieczenie terenu budowy. Zakres robót termomodernizacyjnych nie obejmuje dachu hali. 3. Budynek główny Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie: 1) roboty budowlane: - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z obsadzeniem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych na przygotowanym podłożu ze styropianu gr. 14 cm wraz z wtopieniem siatki gruntem przeciwwilgociowym i tynkiem cienkowarstwowym, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, - wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, - wykonanie izolacji termicznej stropodachu poprzez wdmuchnięcie granulatu termoizolacyjnego ekofiber, - wymiana obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i innych obróbek blacharskich), - naprawa kominów wraz z odgruzowaniem przewodów kominowych, - ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej grubości minimum 5,2 mm na powierzchni dachu wraz z kominkami wentylacyjnymi, - wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów, - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - zabezpieczenie terenu robót zgodnie z projektem. 2) roboty instalacyjne: - rozebranie instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników wraz z utylizacją złomu i innych materiałów z rozbiórki, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem prób szczelności, - rozruch instalacji na gorąco wraz z regulacją. 4. Budynek mieszkalny Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie: 1) roboty budowlane: - wykonanie izolacji termicznej dachu łącznika między budynkami wraz z wymianą pokrycia na blacho dachówkę, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z obsadzeniem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych na przygotowanym podłożu ze styropianu gr. 14 cm wraz z wtopieniem siatki, gruntem przeciwwilgociowym i tynkiem cienkowarstwowym, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, - wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, 2) roboty instalacyjne: - rozebranie instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników wraz z utylizacją złomu i innych materiałów z rozbiórki, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem prób szczelności, - rozruch instalacji na gorąco wraz z regulacją. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując zamówienie brał pod uwagę charakter obiektu jakim jest Dom Pomocy Społecznej w Rzadkowie (pkt. 3.2 SIWZ). 4. Wymagania dotyczące materiałów, które należy zastosować realizując zamówienie zostały określone w dokumentacji projektowej dla każdego budynku natomiast dla hali sportowej w dokumentacji a także w dokumencie - Wymogi dotyczące systemu ocieplenia ścian w Załączniku nr 8 do SIWZ. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z w/w dokumentacją. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą spełniać wymogi określone w w/w dokumentacji. Gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym również w jej załącznikach znajdą się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ. Materiały równoważne muszą spełniać wymagania, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia. 7. W cenie oferty należy uwzględnić koszt zajęcia pasa drogowego, robót tymczasowych i towarzyszących, zabezpieczających, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, koszty ubezpieczenia robót. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczył roboty na zasadach określonych w pkt 5.5 SIWZ. 9. Wykonawca nie może zaoferować terminu rękojmi za wady oraz gwarancji na wykonane roboty budowlane krótszego niż 36 miesięcy a na wbudowaną stolarkę 60 miesięcy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony powyżej obowiązuje gwarancja producenta. 10. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną oraz inne dokumenty wskazane w dokumentacji projektowej. 11. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Warunki zapłaty: - Każdy z termomodernizowanych obiektów będzie rozliczany oddzielnie. - Za roboty na każdym obiekcie Wykonawca wystawi trzy faktury VAT. Ostatnią fakturę Wykonawca wystawi po bezusterkowym odbiorze końcowym robót na danym obiekcie. Wartość ostatniej faktury nie może być niższa niż 30% ceny zaoferowanej dla danego obiektu. Wykonawca do każdej wystawionej faktury VAT dołączy oświadczenie podwykonawców o uiszczeniu wszelkich wymaganych wierzytelności im przysługujących, powstałych w związku z realizacją robót będących przedmiotem zamówienia; - Do każdej faktury Wykonawca dołączy bezusterkowy protokół wykonania robót podpisany przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz uzyska potwierdzenie dyrektora zarządzającego danym obiektem. - Płatnikiem faktur jest Powiat Pilski. Faktury należy składać w Starostwie Powiatowym w Pile przy al. Niepodległości 33/35 - dotyczące części pierwszej zamówienia - w Wydziale Oświaty, dotyczące części drugiej zamówienia - w Wydziale Współpracy i Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych. - Termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy: - Wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram będzie załącznikiem do umowy. - W harmonogramie należy przedstawić planowany postęp rzeczowy robót w odstępach dwutygodniowych osobno dla każdego obiektu. - Przy sporządzaniu harmonogramu należy uwzględnić zapisy pkt 3.12 oraz pkt 4 SIWZ. 14.Wymagania Zamawiającego dotyczące ubezpieczenia robót: Wykonawca zobowiąże się w złożonej ofercie, że ubezpieczy roboty w zakładzie ubezpieczeń na następujących warunkach: Wykonawca zobowiązuje się do posiadania, ważnego w dniu przystąpienia do realizacji zamówienia, ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy/montażu (CAR/EAR) obejmującego co najmniej: a) pełną wartość kontraktu (umowy); b) objęcie ochroną wszystkich stron: inwestor, główny wykonawca, podwykonawcy; c) klauzulę reprezentantów ograniczającą wyłączenie winy umyślnej i rażącego niedbalstwa jedynie do zarządu wykonawcy; d) ubezpieczenie ryzyka producenta; e) koszty usunięcia pozostałości po szkodzie; f) klauzule rozszerzające ochronę ubezpieczeniową o szkody w trakcie okresu gwarancyjnego; g) klauzule rozszerzające ochronę ubezpieczeniową o szkody związane z konserwacją - kolejne 12 miesięcy po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego; h) klauzulę rozszerzającą ochronę ubezpieczeniową o ryzyko projektanta; i) klauzulę rozszerzającą ochronę ubezpieczeniową o szkody w elementach oddanych do użytku; j) klauzulę rozszerzającą ochronę ubezpieczeniową o szkody w mieniu otaczającym - limit min. 10% wartości kontraktu; k) klauzulę rozszerzającą ochronę ubezpieczeniową o szkody w podziemnych kablach, rurach, urządzeniach jak również różnego rodzaju instalacjach; l) klauzulę rozszerzającą ochronę ubezpieczeniową o szkody powstałe w wyniku wibracji, usunięcia lub osłabienia elementów nośnych. Franszyzy lub udziały własne będą określone kwotowo i nie przekroczą 5.000 zł. W przypadku ekspiracji ubezpieczenia CAR/EAR w trakcie trwania umowy, której dotyczy zamówienie, Wykonawca na 14 dni przed końcem obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej, zobowiązany będzie do przedłożenia polisy na kolejny okres w zakresie nie gorszym niż dotychczasowa polisa. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy oryginału lub poświadczonej kopii polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ubezpieczenie robót na powyższych warunkach wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dowodem zapłaty całości składki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium. Wysokość wadium wynosi 50 000,00 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach