Przetargi.pl
OCIEPLENIE DACHU ORAZ MODERNIZACJA OŚWIETLENIA W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 3 W KOLE

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1 1
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCIEPLENIE DACHU ORAZ MODERNIZACJA OŚWIETLENIA W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 3 W KOLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia dachu oraz modernizacja oświetlenia w Przedszkolu Miejskim nr 3 w Kole. Przedmiot zamówienia określony został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) kodami: 45.32.10.00-3 Izolacja cieplna. 45.26.10.00-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty. 45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: (opis przedmiotu zamówienia - zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót) 1. Wykonanie robót związanych z ociepleniem dachu tj.: 1) Ułożenie warstwy izolacji cieplnej gr. 22 cm złożonej z dwóch warstw o grubości 15 cm i 7 cm na powierzchni 230,35 m2, 2) Wykonanie podłogi na legarach drewnianych o wymiarach 4x23 cm z usztywnieniami poprzecznymi z desek 4x14 cm złożonej z desek sosnowych o gr. 25 mm i płyty OSB o grubości 12 mm na powierzchni 171,79 m2, 3) Wykonanie impregnacji grzybobójczej i przeciwogniowej metodą opryskiwania 3-krotnego preparatem Fobos M-4 istniejącej więźby dachowej i deskowania pod pokryciem dachu z papy. 2. Wykonanie robót związanych z modernizacją oświetlenia tj.: 1) Wymiana świetlówek na świetlówki T8 LED 10W (60 cm) - 26 szt, 2) Wymiana świetlówek na świetlówki T8 LED 20W (120 cm) - 83 szt, 3) Wymiana żarówek na żarówki E27 LED 10W - 22 szt, 4) Wymiana żarówek na żarówki E27 LED 12W - 7 szt, 5) Wymiana żarówek na żarówki E27 LED 15W - 17 szt, 6) Wykonanie wymiany wszystkich włączników w budynku. 3. Szczegółowy zakres robót zamówienia wg dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorys ofertowy. 5. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane. 6. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1) Odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 2) Zorganizowanie robót w sposób pozwalający na dojazd do funkcjonującego obiektu przedszkola. 3) Współpraca z dyrekcją przedszkola w trakcie prowadzonych prac. 4) Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 5) Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów. 6) Zapewnienie dozoru placu budowy. 7) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 7. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 5 letniej gwarancji. 9. Jeżeli Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w dokumentacji. Wówczas Wykonawca zamierzający zastosować rozwiązania równoważne (w zakresie materiałów lub urządzeń), jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane przez niego zamienniki spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego (opisane za pomocą lub z uwzględnieniem norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów potwierdzających równoważność w zakresie minimalnych i/lub maksymalnych parametrów określonych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 1200,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach