Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury łączącej jednostki osadnicze Pilskiego Obszaru Strategicznej Interwencji, podnoszącej jego spójność komunikacyjną i bezpieczeństwo - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na budowę - przebudowę ciągów pieszo-rowerowych w Pile - zadanie nr 5

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury łączącej jednostki osadnicze Pilskiego Obszaru Strategicznej Interwencji, podnoszącej jego spójność komunikacyjną i bezpieczeństwo - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na budowę - przebudowę ciągów pieszo-rowerowych w Pile - zadanie nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powyższe przedsięwzięcie rekomendowane jest do objęcia Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014- 2020 w ramach mandatu terytorialnego dla Pilskiego Obszaru Strategicznej Interwencji. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia pn. Poprawa infrastruktury łączącej jednostki osadnicze Pilskiego OSI, podnoszącej jego spójność komunikacyjną i bezpieczeństwo - opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na budowę - przebudowę ciągów pieszo-rowerowych w Pile dla zadania nr 5 jest: a) opracowanie wizualizacji, projektów budowlanych, projektów wykonawczych, dokumentacji kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych b) przygotowanie kompletu dokumentów i dokumentacji umożliwiających Zamawiającemu, niezwłocznie po ich otrzymaniu od Wykonawcy, złożenie wniosków o uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; c) nabycie autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej. 2. Dokumentacja, dla zadania nr 5, będąca przedmiotem zamówienia obejmować ma swym zakresem odcinek nr 6 - Ciąg rowerowy od al. Poznańskiej do Sokolej - wzdłuż torów na Motylewo. Długość ciągu ok. 2500 m. Trasę w planie należy poprowadzić w pasie przeciwpożarowym lasów. Odwodnienie nawierzchni ciągu - powierzchniowo spadkami podłużnymi i poprzecznymi. Przewiduje się wykonanie oznakowania poziomego i pionowego ciągu, oświetlenia oraz monitoringu Wyżej opisany zakres opracowania dokumentacji projektowej został schematycznie określony w załączniku - mapka. 3. Na dokumentację projektową mają składać się w szczególności: a) pełnobranżowe projekty budowlane w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwoleń na budowę i realizację inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; b) pełnobranżowe projekty wykonawcze, w tym w szczególności branży drogowej i elektroenergetycznej; c) inwentaryzacja i waloryzacja zieleni wraz z projektem zieleni; d) kompletna dokumentacja niezbędna do uzyskania decyzji na wycinkę drzew i krzewów; e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na poszczególne branże i asortymenty robót (STWiORB); f) dokumentację kosztorysową (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz kosztorysy ofertowe) dla wszystkich rodzajów robót budowlanych i poszczególnych branż w podziale na poszczególne odcinki; g) uzgodnienia, zgody, niezbędne decyzje administracyjne, opinie i ekspertyzy wymagane przepisami szczególnymi, inne dokumenty niezbędne i wymagane na etapie projektowania i realizacji inwestycji; h) inne dokumenty niezbędne do wykonania robót (prac budowlanych); i) kompletne wnioski wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; j) kompletne wnioski wraz z załącznikami do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę; k) projekt monitoringu obszaru (tylko dla odcinka nr 6); l) projekty organizacji ruchu (docelowe i na czas prowadzenia robot budowlanych), ł) opinie dendrologiczne dla drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki lub przesadzania. Projekt w fazie koncepcji należy uzgodnić z Zamawiającym. Dopuszcza się korektę trasy ciągów po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia w wersji papierowej w następującej liczbie egzemplarzy: a) projekty budowlane - 6 egz.; b) projekty wykonawcze - 6 egz.; c) dokumentacja kosztorysowa w tym kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy (tzw ślepy), przedmiar robót - 3 egz.; d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz.; e) opracowanie wizualizacji statycznej po jednej sztuce dla każdego odcinka. Całość przekazać Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w postaci plików w formacie jpg i pdf oraz w postaci wydruku na formacie A3 - 2 kpl. Wizualizacja ma być wykonana w wysokiej rozdzielczości, umożliwiająca wydruk na dużych formatach, np A0. oraz całość dokumentacji zapisaną na płycie CD/DVD - 3 komplety. Wymagana jest dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie z rozszerzeniem pdf - pliki przewidziane jako załączniki do przetargu na wykonawstwo oraz dokumentacja w formacie z rozszerzeniem dwg, doc, xls. Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać STWiORB oraz przedmiar i kosztorys ofertowy, drugi nośnik winien zawierać przedmiar i kosztorys inwestorski, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z uzgodnieniami i pozostałymi dokumentami. Dokumentacje należy spinać z podziałem na branże oraz odcinki w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę z uwzględnieniem kompetencji organów architektoniczno - budowlanych. II. W RAMACH POWYŻSZEGO ZADANIA PROJEKTANT ZOBOWIĄZANY JEST W SZCZEGÓLNOŚCI DO: 1) uzyskania podkładu geodezyjnego pozwalającego na realizację zamówienia; 2) wykonania przedmiotowego zamówienia zgodnie z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 3) uzyskania oraz przekazania Zamawiającemu 1 egz. mapy własnościowej oraz wypisów z rejestru gruntów, z których wynikać będzie własność działek, na których prowadzone będą roboty jak również zakres niezbędny do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia w przypadku niezbędnym; 4) dokonania po podpisaniu umowy wizji lokalnej w terenie oraz inwentaryzacji stanu istniejącego, w szczególności istniejących drzew i krzewów, zjazdów do nieruchomości, istniejących ogrodzeń, schodów i innych przeszkód, wycinkę istniejących drzew ograniczyć tylko do przypadków uniemożliwiających realizację inwestycji; 5) dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego w formie wydruku i na nośniku cyfrowym np. płyta CD; 6) zaprojektowania połączenia nowych (projektowanych) ścieżek, z ciągami istniejącymi; 7) zaprojektowania dojazdów do sąsiadujących z inwestycją nieruchomości; 8) uzyskania wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzgodnień w szczególności: Powiatowy Zarząd Dróg, Komenda Powiatowa Policji, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o. o., ENEA Operator; 9) przygotowania karty informacyjnej przedsięwzięcia wraz z kompletem załączników niezbędnych do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia - w przypadku niezbędnym; 10) uzyskania pozytywnego uzgodnienia projektu: między innymi z Zarządem Dróg i Zieleni w Pile, wydziałami Urzędu Miasta Piły; 11) pisemnego informowania Zamawiającego o postępach prac - wymaga się raportu co miesiąc, informowanie o zaistniałych problemach oraz w razie potrzeby dokonywanie stosownych uzgodnień i weryfikacji. Brak przedłożenia stosownego raportu o postępach prac lub brak postępów w pracach projektowych może być przesłanką do wypowiedzenia umowy Wykonawcy; 12) wyjaśniania wszelkich wątpliwości dotyczących projektu. W trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest dostarczyć odpowiedzi na zgłoszone pytania w czasie do 3 dni od terminu zgłoszenia. 13) opracowania rysunków szczegółowych rozwiązań wszystkich niezbędnych detali, w szczególności w zakresie rysunków układu nawierzchni, ich połączenia, wyliczenia i zestawienia asortymentowo niezbędnych materiałów; 14) uwzględnienia w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych; 15) uzyskania wszelkich niezbędnych zgód lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń; 16) uzyskania zgód właścicielskich na wykonywanie robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, na działkach których właścicielem nie jest Gmina Piła; 17) zaprojektowania konstrukcji nawierzchni ciągów umożliwiającą na mechaniczne odśnieżanie i oczyszczanie nawierzchni. 18) dokumentacja techniczno - kosztorysowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winne być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji oraz powinny być zgodne z przeznaczeniem któremu mają służyć; 19) uczestnictwo w naradach technicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia; 20) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości i uzupełnianie dokumentów w trakcie procedury uzyskania pozwolenia na budowę; 21) uwzględnienie przy sporządzaniu dokumentacji wymagań określonych w art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktach wykonawczych do tej ustawy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, tj. w przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Wykonawca opisał przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, musi przewidzieć możliwość składania rozwiązań i materiałów równoważnych. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winne być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji oraz powinny być zgodne z przeznaczeniem któremu mają służyć. III. NADZÓR AUTORSKI: 1) Wykonawca zobowiązuje się do podpisania w przyszłości odrębnego zamówienia na sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową; 2) Wykonawca do oferty na prace projektowe winien dołączyć wycenę tej usługi z podziałem na poszczególne odcinki, z zastrzeżeniem, że ryczałtowa wartość nadzoru autorskiego nie może przekroczyć 15% wartości prac projektowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do SIWZ. 3) Przy wycenie nadzoru autorskiego należy założyć, że wykonywanie robót budowlanych dla każdego odcinka nie będzie trwać dłużej niż 18 miesięcy; 4) W ramach zamówienia o sprawowanie nadzoru autorskiego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: a) pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym ustawą Prawo Budowlane, b) wyjaśnianie wątpliwości Zamawiającego oraz wykonawcy robót powstałych podczas realizacji robót budowlanych poprzez dodatkowe informacje i opracowania w tym rysunki robocze i uszczegóławiające, nanoszenie poprawek lub uzupełnień na dokumentację projektową, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia, c) uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych lub Zamawiającym możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, jednak o jakości i standardzie nie gorszym niż założone w dokumentacji projektowej, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia, d) opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych (z zastrzeżeniem, że każde rozwiązanie musi być zaakceptowane przez Zamawiającego), w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia, e) udział w naradach i komisjach technicznych i końcowym odbiorze zadania, na wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania nie jest zobowiązany do wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach