Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 16 -kuchnia szpitalna w zakresie modernizacji systemu ogrzewania

Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6524347, 6524526 , fax. 012 2621335
  • Data zamieszczenia: 2014-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Babińskiego 29 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6524347, 6524526, fax. 012 2621335
    REGON: 00029855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 16 -kuchnia szpitalna w zakresie modernizacji systemu ogrzewania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 16 -kuchnia szpitalna -w zakresie modernizacji systemu ogrzewania poprzez montaż dwufunkcyjnego indywidualnego węzła cieplnego, wymiany instalacji c.o., wymiany oświetlenia wewnętrznego na LED-owe, termomodernizacji budynku polegającej na ociepleniu stropu z użyciem wełny mineralnej, wymianie instalacji c.w.u., montażu pompy ciepła wraz z wykonaniem niezbędnych prac w zakresie instalacji elektrycznej, w systemie zaprojektuj i wybuduj, realizowane w ramach projektu pn.: Poprawa efektywności energetycznej na terenie zabytkowego zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie Kobierzynie poprzez wprowadzenie zintegrowanego systemu energii odnawialnej współfinansowanego ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 7 Infrastruktura ochrony środowiska, działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii. 3.2. Realizacja zadania nastąpi na podstawie opracowanego Programu funkcjonalno-użytkowego pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 16 -kuchnia szpitalna-w zakresie modernizacji systemu ogrzewania poprzez montaż dwufunkcyjnego indywidualnego węzła cieplnego, wymiany instalacji c.o., wymiany oświetlenia wewnętrznego na LED-owe, termomodernizacji budynku polegającej na ociepleniu stropu z użyciem wełny mineralnej, wymianie instalacji c.w.u., montażu pompy ciepła wraz z wykonaniem niezbędnych prac w zakresie instalacji elektrycznej, autorstwa Olgi Kaczmarek, Firma Projektowo Informatyczna K3, ul. Topazowa 5, 30-798 Kraków. 3.3. Wykonawca winien uwzględnić fakt, że realizacja zadania nastąpi w czynnym budynku kuchni szpitalnej, w którym wytwarzane są codziennie posiłki dla pacjentów oraz znajdują się pomieszczenia biurowe pracowników Szpitala. W tym samym czasie w budynku przebywać będą pracownicy zatrudnieni przez Zamawiającego, osoby wykonujące pracę na zlecenie Zamawiającego oraz wykonujący pracę pracownicy Wykonawcy. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.4.1. zaprojektowanie i dopełnienie niezbędnych formalności w zakresie uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń. W ramach zaprojektowania Wykonawca opracuje dokumentację projektową dotyczącą przedmiotu zamówienia oraz uzyska wszelkie niezbędne opinie, zgody, pozwolenia i decyzje, a także dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót (zgodnego z aktualnie obowiązującymi przepisami dla realizowanego zakresu robót). Wymagania: 1) Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszelkie wymagane przepisami roboty budowlane i instalacyjne oraz towarzyszące, których celem jest prawidłowe wykonanie robót. 2) Dokumentacja projektowa powinna być dostosowana do potrzeb Zamawiającego i wymagań obowiązujących przepisów, m.in.: Prawa budowlanego, przepisów BHP i ppoż. oraz innych branżowych. Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy konserwatorskiej, architektonicznej, obowiązującymi normami oraz przepisami prawa. 3) Dokumentacja projektowa winna być również dostosowana do wymagań obowiązujących przepisów, w szczególności: Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Prawa budowlanego, przepisów sanitarno - higienicznych, BHP i ppoż. 4) Zamawiający, na każdym etapie opracowywania dokumentacji, zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag i wskazówek oraz dokonywania korekt dotyczących opracowywanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać zgłoszone zastrzeżenia, jeśli tylko pozostają one w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami techniki i współczesnej wiedzy. Wykonawca zobowiązany jest udzielać Zamawiającemu wszelkich wyjaśnień, wskazówek oraz możliwych do przewidzenia konsekwencji proponowanych rozwiązań. 5) Zamawiający wymaga by częścią dokumentacji projektowej była dokumentacja przedprojektowa, np.: inwentaryzacja budynku - wszystkich kondygnacji/pomieszczeń, niezbędne ekspertyzy, opinie, dokumentacja fotograficzna, itp. 6) Zamawiający wymaga by dokumentacja projektowa była opracowana w podziale na poszczególne branże. Dokumentacja powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. 7) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych, planu BIOZ przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno - użytkowego, wymaganiami Zamawiającego i umowy. 8) Dokumentacja projektowa winna być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. W tym celu do dokumentacji projektowej Wykonawca dołączy pisemne oświadczenie, że jest ona wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9) Zakres i forma dokumentacji projektowej mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz.2072 z poźn. zm.) . 10) W celu uzyskania wymaganych opinii i pozwoleń Wykonawca w ramach zamówienia i umowy zapewni - na etapie składania wniosków i realizacji robót, nadzór osób z odpowiednimi uprawnieniami zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. W szczególności wymagania te dotyczą: a) pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane, który dodatkowo wykaże odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; b) osoby pełniącej nadzór nad pracami konserwatorskimi w obiekcie. 11) Dokumentacja projektowa winna być uzgodniona z instytucjami państwowymi, których akceptacja jest wymagana dla realizowanego zakresu robót. 12) Dokumentacja winna być zatwierdzona i zaakceptowana przez Zamawiającego. 13) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, pozwoleń i opinii oraz podjęcia czynności lub uzyskania dokumentów potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym: a) dokonania zgłoszenia budowy właściwemu organowi - zgodnie z art. 30 ustawy - Prawo budowlane, na podstawie którego rozpoczęte zostaną prace remontowo-budowlane lub b) uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę - zgodnie z art. 28 i 32 ustawy - Prawo budowlane, - z zastrzeżeniem, że na Wykonawcy ciąży obowiązek podjęcia odpowiednich i terminowych działań w powyższym zakresie. 14) Kompletna dokumentacja projektowa winna być opracowana w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w 2 egzemplarzach na nośniku CD. 15) Osoby opracowujące dokumentację projektową winny posiadać odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie. Do dokumentacji projektowej Wykonawca dołączy pisemne oświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia. 16) Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji projektowej. Ujawnione wady Wykonawca zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na nośnikach CD. 17) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa winna w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego i jego wytyczne przekazywane Wykonawcy w trakcie jej opracowywania. 18) Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji niniejszego zamówienia przenieść na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji projektowej. 19) Wraz z dokumentacją projektową Wykonawca, do kwoty ryczałtowej, opracuje i przekaże Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram opracowany zostanie przy uwzględnieniu ceny ryczałtowej z Formularza wyceny (załącznik nr 1), z jednoczesnym podaniem nośników cenotwórczych, tj: R, KO (R i S), Zysk (R, S, KO). 20) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego, w tym do udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach i udziału w odbiorach, do pobytu na terenie budowy, a także do konsultacji telefonicznych i mailowych - według potrzeb Zamawiającego. 21) Ponadto w celu właściwej realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do: a) analizy istniejących dokumentacji technicznej budynku kuchni szpitalnej, b) przeprowadzenia wizji lokalnej budynku i infrastruktury - dla dokonania koniecznych pomiarów, badań, sprawdzeń i oceny substancji technicznej obiektu, c) dokonywania roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy, przy czym pierwsze spotkanie konsultacyjne Wykonawcy z Zamawiającym powinno się odbyć w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy, w siedzibie Zamawiającego, d) niezwłocznego uzupełniania i poprawiania dokumentacji projektowej wg. zaleceń instytucji uzgadniających, celem realizacji umowy w terminach wskazanych w niniejszej umowie. 3.4.2. zakup, dostawę i montażu urządzeń i wyposażenia instalacji oraz wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w zakresie: 1) modernizacji systemu ogrzewania poprzez montaż dwufunkcyjnego indywidualnego węzła cieplnego, 2) kompleksowej wymiany instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników, 3) kompleksowej wymiany instalacji c.w.u., 4) wymiany oświetlenia wewnętrznego na LED-owe, 5) termomodernizacji budynku polegającej na ociepleniu stropu z użyciem wełny mineralnej, 6) montażu pomp ciepła (Zamawiający dopuszcza również ewentualny montaż pojedynczego modułu pompy ciepła) typu powietrze-woda pracujących na potrzeby podgrzewu c.w.u. wraz z wykonaniem niezbędnych prac w zakresie przyłącza energii elektrycznej i instalacji elektrycznej dla prawidłowości działania układu, 7) wykonania koniecznych robót budowlanych i instalacyjnych, w tym: prace demontażowe, niezbędne prace budowlane, instalacyjne (wod-kan, c.o., c.w.u., instalacja elektryczna - zasilanie węzła ciepłego i pomp ciepła), odtworzeniowe, adaptacyjne itp. związane z przedmiotem zamówienia, roboty antykorozyjne i izolacyjne, wszystkie inne prace i czynności niezbędne dla zachowania prawidłowości przebiegu inwestycji, a także wykonanie opomiarowania: liczniki wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją w węźle cieplnym, układ pomiarowy energii cieplnej dla c-o, c.w.u., wodomierz dla ciepłej wody (układ pompy ciepła), wodomierz dla uzupełnienia c.o. oraz licznika energii elektrycznej dla węzła c.o. wraz z pompą ciepła, 8) przeprowadzenia rozruch, regulacji, prób i odbiorów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami, 9) wywozu gruzu i odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania wraz z ich utylizacją na własny koszt i odpowiedzialność, 10) wykonania prac porządkowych po zrealizowanych pracach. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac i robót oraz świadczenia usług, w tym także tych, które nie są wyraźnie wymienione w Programie funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego i w umowie, lecz są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.4.3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami. 2) Dokumentacja winna być opracowana w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w 1 egzemplarzu na nośniku CD. 3) Osoby opracowujące dokumentację winny posiadać odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie. 4) Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji. Ujawnione wady Wykonawca zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na nośnikach CD. W celu złożenia właściwej oferty (właściwego oszacowania przedmiotu zamówienia), a następnie prawidłowej realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej budynku oraz infrastruktury w obiekcie i wokół budynku - w zakresie w jakim dotyczy to przedmiotu zamówienia. 3.5. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca realizował będzie przedmiot umowy w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierał będzie podział przedmiotu umowy na opracowanie dokumentacji i poszczególne zakresy robót budowlanych i instalacyjnych. 2) Wynagrodzenie należne Wykonawcy płatne będzie po zakończeniu przez Wykonawcę robót przewidzianych dla danego zakresu i odebraniu ich przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru robót (częściowego lub końcowego). 3) Zamawiający wymaga by Wykonawca do końcowego odbioru robót pozostawił kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy - za wykonanie robót przewidzianych w danym zakresie, w wysokości minimum 10% tego wynagrodzenia. 3.6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i umieszczenie na terenie budowy tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) należy ją zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy i pozostawienia co najmniej do końca bieżącego roku, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie jakość personelu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach