Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8243136, 8254660 , fax. 043 8232605
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
ul. Stefana Złotnickiego 12 12
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 043 8243136, 8254660, fax. 043 8232605
REGON: 00059842800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa dostępności komunikacyjnej do terenów przemysłowych Miasta Zduńska Wola poprzez przebudowę ulicy Struga. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach rozbudowy ul. Struga powstanie droga klasy D o dł. 90 m z kostki betonowej typu BEHATON gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanenego mechanicznie gr. 17 cm o pow. 672 m. kw. w k. szarym. Droga dojazdowa zakończona łopatką do zawracania. Pozostały odcinek drogi o dł. 564 m ( 3.502 m. kw.) kategorii L wykonanć z betonu asfaltowego gr. 8 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. Droga z obu stron zamknięta krawężnikiem betonowym o wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej o łącznej dł. 1.382 m. Chodniki (kostka bet. typu Behaton k. szary - 2.250 m. kw.) i ścieżkę rowerową (kostka bet. typu Behaton k. czerwony gładkiej - bez faz - 1.197 m. kw.) wykonać z kostki bet. gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm, zakończyć obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm na ławie betonowej o dł. 1.848 m. Wjazdy do posesji wykonać z kostki bet. grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z chudego betonu gr. 10 cm. i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm, na pow. 988 m. kw., zieleńce o łącznej powierzchni 2.656 m. kw. Odwodnienie drogi wykonać poprzez wybudowanie odcinka kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 300 dł. 33 m, fi 400 dł. 49 m oraz rowów krytych z rur PCV fi 500 - 56 m, fi 400 - 267 m, fi 200 - 72 m., przykanalików z rur PCV fi 200 m. Na rowie krytym i kanalizacji deszczowej wykonać studzienki kanalizacyjne fi 1200 - 15 szt i fi 1400 - 1 szt. wyposażone we włazy żeliwne typu ciężkiego D-400 kN z zamkiem i żeliwnymi stopniami złazowymi. Włączenie rowów krytych w istniejący rów w ul. Wychodniej a kanału deszczowego w kanał fi 400 na skrzyżowaniu ulicy Struga i Murarskiej. Dla zasilenia oświetlenia ulicznego wykonać przyłącze kablowe 0,4 kV YAKXs 4 x 35 mm2 od szafki rozdzielczej stacji transformatorowej nr 3-0837 do słupa oświetleniowego L 1. Tablicę oświetleniową wyposażyć w wyłącznik instalacyjny S301C20A w obudowie przystosowanej do plombowania jako zabezpieczenie główne zalicznikowe, zabezpieczenie główne przedlicznikowe - rozłącznik NH00169 z wkładką zwłoczną 40A. Długość przyłącza 160 m a rzeczywista długość kabla - 190 m. Kabel oświetleniowy YAKXs 4 x 35 mm2 o łącznej długości 1002 m, układać na głębokości 0,6 m na posypce piaskowej z przykryciem 10 cm warstwą piasku i 15 cm warstwą gruntu rodzimego. Latarnie oświetleniowe 21 szt. dwustronnie ocynkowane S-80/6 ustawić na fundamencie F150/200, oprawy OUSb-100 zainstalować na wysięgnikach 1- metrowych. Latarnie krańcowe uziemić, przy podejściach do latarń i szafek pozostawić zapasy kabli po 2 m każdy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe 40.000 Pln
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) w przeciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny wykonawca przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonali przebudowę przynajmniej jednej drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 500 m i wartości wykonanych robót co najmniej 1.500.000,00 złotych. 4) przedłożą dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. 5) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości odpowiadającej 20% ceny całkowitej podanej w ofercie lub zdolność kredytową jak wyżej - potwierdzone informacją z banku obsługującego. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy wykonawca, b) warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy wykonawca, c) warunek określony w pkt. 3), 4) i 5) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w treści Załącznika Nr 1) a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością oraz zbliżonymi zakresem do przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, wielkości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców; dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane wyżej zostały wykonane należycie; informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości nie mniej niż 20% całkowitej ceny oferty lub zdolność kredytową w tej wysokości - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane w branży drogowej, instalacyjnej, elektrycznej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby inżynierów; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 9. Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 10. Dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium; 11. Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy, wniesieniu wymaganej kwoty ZNWU (zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ); 12. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 3 do SIWZ, jeżeli wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców, wpisuje w załączniku - nie dotyczy; 13. Podpisany wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ); 14. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót; 15. Kosztorysy ofertowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 784 relacji Radomsko - Św. Anna w miejsc. Gidle, ul. Wolności, w zakresie lokalizacji miejsc postojowych, administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do osiedla Biała Góra oraz przebudowa ul. prof. S. Dziubałtowskiego w miejscowości Smardzewice
Dodano: 2016-07-21 - Remont drogi wojewódzkiej nr 784 relacji Radomsko - Św. Anna w miejsc. Gidle, ul. Wolności, w zakresie lokalizacji miejsc postojowych, administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie
Dodano: 2016-07-07 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej w Szczytach gm. Działoszyn wraz z oczyszczalnią ścieków deszczowych
Dodano: 2016-06-14 - PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWOŚCI STUDZIANKI - ETAP II
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa drogi nr 116107 E Krzemienica - Annów
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa drogi w miejscowościach Nowy Rękawiec-Nepomucenów
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie II etapu robót w ramach zadania inwestycyjnego Budowa nowego obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Łasku przy ul. Lutomierskiej polegającego na wykonaniu konstrukcji i pokrycia dachu
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gajewniki oraz Suchoczasy
Dodano: 2016-04-21 - Budowa budynku Przedszkola nr 1 w Koluszkach.
Dodano: 2016-04-15