Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Skomlinie - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z chodnikami

Gmina Skomlin ogłasza przetarg

  • Adres: 98-346 Skomlin, ul. Trojanowskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8864477 , fax. 043 8864477 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skomlin
    ul. Trojanowskiego 1 1
    98-346 Skomlin, woj. łódzkie
    tel. 043 8864477, fax. 043 8864477 w. 13
    REGON: 73093473700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Skomlinie - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z chodnikami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budowa boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu, drenażem, ogrodzeniem, oświetleniem oraz budową chodników Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę ręczną i siatkówkę o wymiarach 44,0m x 22,0m, oraz boiska do gry w koszykówkę o wymiarach 17,1m x 32,1m jako zespołu boisk, nawierzchnia boisk - poliuretanowo-gumowa o grubości 13mm wymagająca podbudowy betonowej, ogrodzenia w/w boisk i kompletnego wyposażenia boisk z dostawą i montażem wyposażenia do gry, jak: słupki i siatka do siatkówki, bramki i siatka do piłki ręcznej, stojaki i kosze do koszykówki, chodników zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie stadionu sportowego w ciągu ulic: - Okólnej od km 0+000 do km 0+539,16 - 476m2 - Kusocińskiego od km 0+000 do km 0+861- 2154m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda aby oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 9.500,00 zł 2.Wdium może być wnoszone następujących formach: a) pieniądzu b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BS Biała O/Skomlin nr 43 9244 0003 4040 0039 2000 0040 Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli znajdzie sie na rachunku bankowym Zamawiającego do dnia 20.09.2009r do godz. 8:00 4.Wadium złożone w formie niepieniężnej musi zawierać zobowiązanie zgodne z art.46 ust.5 ustawy Pzp. oraz potwierdzać jego nieodwołalność i płatność na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z reguła spełnia albo nie spełnia.Wykonawcy nie spełniający chociażby jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminem składania ofert; b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę; c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę; d) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; e) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; f) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie; g)Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. Do dokumentu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie; h)Załączenie informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w.w warunki muszą być spełnione przez każdego wykonawcę; i) Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni, które należy dołączyć do oferty. 1)Aprobata ITB 2)Certyfikat IAAF 3)Atest Higieniczny PZH 4)Autoryzacja producenta systemu 5)Karta techniczna systemu 6)Deklaracja zgodności Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skomlin.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach