Przetargi.pl
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wierzbica poprzez budowę dróg gminnych w msc. Wierzbica-Osiedle znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841„

Gmina Wierzbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (82)5693266 , fax. (82)5693222
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbica
    ul. Włodawska 1
    22-150 Wierzbica, woj. lubelskie
    tel. (82)5693266, fax. (82)5693222
    REGON: 11019799000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wierzbica poprzez budowę dróg gminnych w msc. Wierzbica-Osiedle znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841„
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wierzbica poprzez budowę dróg gminnych w msc. Wierzbica-Osiedle znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841. Zakres rzeczowy robót obejmuje : 1. Wykonanie budowy drogi gminnej , ulica Szkolna w m. Wierzbica-Osiedle na długości 535,73m , nawierzchnia jezdni o szerokości 5,50m z obustronnymi chodnikami przylegającymi do jezdni szerokości 2 x2,00m na długości 505,00m + 503,00m = 1008,00m, zatoki parkingowej na 34 miejsc postojowych w tym 5 miejsc dla niepełnosprawnych , zatoki autobusowej z peronem o długości 56m. Spadek jezdni daszkowy 2% , krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi , pogłębienie i renowacja rowu przydrożnego – 400,00mb. 1.1 Konstrukcja nawierzchni : - jezdni w miejscu istniejącej podbudowy z płyt żelbetowych: 4 cm – warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm – warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1, 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm- istniejąca nawierzchnia z płyt żelbetowych . - jezdni w miejscu braku podbudowy : 4 cm – warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1 , 4 cm – warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , - na zatokach parkingowych i zatoce autobusowej : 8 cm – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, 3 cm – podsypka cementowo – piaskowa w proporcji 1:4 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 15 cm – stabilizacji piasku z cementem o wytrzymałości Rm-2.5 MPa., - na chodnikach : 6 cm – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej , 3 cm – podsypka cementowo – piaskowa w proporcji 1:4 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , - na zjazdach 8 cm – nawierzchnia z betonowej kostki brukowe , 3 cm – podsypka cementowo – piaskowa w proporcjo 1:4 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm . 2. Wykonanie budowy drogi gminnej , ulica Długa w m. Wierzbica-Osiedle na długości 113,00m, nawierzchnia jezdni o szerokości 5,00m , spadek jezdni daszkowy 2%, krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi , obustronne pobocza gruntowe 2 x 0.75 m, pogłębienia i renowacji rowu przydrożnego po obu stronach drogi z umocnieniem płytami ażurowymi 225, 00m2, 2.1 Konstrukcja nawierzchni : - jezdni : 4 cm – warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm – warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1, 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , 3. Wykonanie budowy drogi gminnej , ulica Zielona w m. Wierzbica-Osiedle na długości 205,00 m , nawierzchnia jezdni o szerokości 5,00m , chodnika przylegającego do jezdni szerokości 2,00m , po stronie południowej do skrzyżowania z ul. Szkolną na długości 200,50m , pogłębienia i renowacji rowu przydrożnego po stronie północnej na długości 200,00mb oraz umocnieniem płytami ażurowymi- 225,00 m2, spadek jezdni jednostronny 2% w kierunku północnym do skrzyżowania z ul. Szkolną , krawężniki betonowe 15x30 jednostronne po stronie chodnika , pobocze gruntowe 1 x 0.75 m w miejscu braku chodnika , przebudowę istniejącej studni chłonnej 1200mm wraz z przebudową istniejącego zamulonego włączenia z rury HDPE śr. 600mm . 3.1 Konstrukcja nawierzchni : - jezdni : 4 cm – warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm – warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , - na chodnikach : 6 cm – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej , 3 cm – podsypka cementowo – piaskowa w proporcji 1:4 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , - na zjazdach 8 cm – nawierzchnia z betonowej kostki brukowe , 3 cm – podsypka cementowo – piaskowa w proporcjo 1:4 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm . 4. Wykonanie budowy drogi gminnej , ulica Świerkowa , dz. gruntu 609/33 w m. Wierzbica-Osiedle na długości 389,45 m , nawierzchnia jezdni o szerokości 5,00m , chodnika przylegającego do jezdni szerokości 2,00m , po stronie południowej , wschodniej i północnej, na długości 366.20m , krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi, spadek jezdni daszkowy 2%, pobocze gruntowe 2x 0.75 m za krawężnikiem , pogłębienia i renowacji rowu przydrożnego - 120,00mb. 4.1 Konstrukcja nawierzchni : - jezdni : 4 cm – warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm – warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , - na chodnikach : 6 cm – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej , 3 cm – podsypka cementowo – piaskowa w proporcji 1:4 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , - na zjazdach 8 cm – nawierzchnia z betonowej kostki brukowe , 3 cm – podsypka cementowo – piaskowa w proporcjo 1:4 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm . 5. Wykonanie budowy dróg gminnych , ulica Świerkowa dz. gruntu nr 188 , ulica Wrzosowa dz. gruntu nr179 , ulica Lipowa dz. gruntu nr 175 w m. Wierzbica-Osiedle na długości 259,94 m , nawierzchnia jezdni o szerokości 5,50m , bez chodnika , spadek jezdni daszkowy 2%, krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi , pobocze gruntowe 2x 0.75 m za krawężnikiem , pogłębienia i renowacji rowu przydrożnego - 150,00mb. 5.1 Konstrukcja nawierzchni jezdni : 4 cm – warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm – warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , 6. Wykonanie włączenia drogi gminnej ulica Długa w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 841 , długość włączenia 7,5m , nawierzchnia jezdnia 5,50m na długości 20,00m . Zakres robót obejmuje : ułożenie przepustu rurowego o średnicy 600mm z rur betonowych na podsypce z pospółki gr. 20cm pod warstwy konstrukcyjne włączenia , ułożenie nowoprojektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni odpowiadającej wymaganej nośności jak dla KR1 o łącznej grubości konstrukcyjnej 48 cm na gruntach zaliczonych do kategorii podłoża G3 , profilowanie i renowacja rowu przydrożnego na wlocie i wylocie przepustu z umocnieniem na długości 20,00m po każdej stronie , krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi , roboty porządkowe . 6.1 Konstrukcja nawierzchni jezdni : 4 cm – warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm – warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego , 7 . Oznakowanie : oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych , wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych szt. 1 oraz pionowe znaki drogowe wg. projektu stałej organizacji ruchu na drogach gminnych oraz włączenia drogi wewnętrznej do drogi wojewódzkiej , dla zakresu określonego w przedmiocie zamówienia . Drogi ograniczają krawężniki 15x30x100cm, na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 na odcinkach , gdzie projektuje się chodniki. Chodniki ograniczają od strony jezdni krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 a po przeciwnej stronie obrzeża betonowe 6x20 z oporem 10x20 z betonu C12/15. Zjazdy w obrębie chodnika ograniczają od jezdni zaniżone (3 cm) krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 oraz obrzeżami betonowymi 6x20 na połączeniu z chodnikiem i 8x30 na zakończeniu zjazdu. Zatokę parkingową i zatokę autobusową na połączeniu z jezdnią ograniczają krawężniki betonowe 15x30 „na płask” na ławie betonowej z oporem C12/15 po przeciwnej stronie zatok krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 z zachowaniem światła 12 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją techniczną , pozwoleniami na budowę oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust.5 PZP). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w STWiORB pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w STWiORB. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach