Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Krasnystaw poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 109745L w miejscowości Bzite

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Krasnystaw poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 109745L w miejscowości Bzite
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 109745L od km 0+008 do km 1+133 (1,125 km) i od km 1+162 do km 1+432 (0,270 km) na działkach o nr ewid. 823 i 462 w msc. Bzite, oraz przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową nr 3127L Wola Żulińska - Bzite - Kasjan oraz z drogą powiatową nr 3128L Bzite - Zosinek na działkach o nr ewid. 823 i 462 w msc. Bzite. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów robót budowlanych: 2.1. Roboty kwalifikowane: a) nawierzchnia - skrzyżowanie drogi powiatowej - droga nr 3127L b) nawierzchnia - droga gminna Nr 109745L c) zjazdy d) urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 2.2. Roboty nie kwalifikowane, a) roboty rozbiórkowe b) zjazd, c) chodniki, roboty przy zatoce autobusowej, d) nawierzchnia, e) urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 3.1 Dokumentacja techniczna (zgłoszeniowa) (Załącznik Nr 8 do SIWZ): a) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w zakresie drogi gminnej nr 109745L b) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w zakresie drogi powiatowej nr 3127L z drogą powiatową nr 3128L oraz drogą gminną 109745L. c) stała organizacja ruchu w zakresie drogi gminnej i powiatowej. 3.2 STWiORB (Załącznik Nr 9 do SIWZ), 3.3 Szczegółowy opis robót (Załącznik Nr 10 do SIWZ), 4. Przedmiar robót (Załącznik Nr 11 do SIWZ) - dokument pomocniczy, dołączony do SIWZ jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez zamawiającego. Ewentualny brak w przedmiarze robót pozycji opisujących roboty wynikające z dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz brak w przedmiarze odpowiedniej ilości robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną, STWiORB i innej dokumentacji technicznej oraz zasad sztuki budowlanej zgodnie z zapisami rozdz. XIII pkt 3 SIWZ. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne. Ponadto w przypadku, gdy, w którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o parametrach i właściwościach nie gorszych niż przywołane w tych dokumentach. 6. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w/w dokumentacji przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: 6.1. odwodnieniem terenu prowadzonych robót w tym wykopów, 6.2. utrzymaniem istniejących dróg w stanie nienaruszonym, 6.3. kompleksową obsługą geodezyjną w trakcie realizacji budowy, 6.4. wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 6.5. wykonaniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia oznakowania w terenie na czas robót, 6.6. obsługą geotechniczną, 6.7. budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, 6.8. budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, 6.9. koordynacją robót podwykonawców branżowych - jeżeli dotyczy, 6.10. zatrudnieniem kierownika budowy i innego personelu kierowniczego, 6.11. zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, 6.12. prowadzeniem dziennika budowy, 6.13. uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, 6.14. zabezpieczeniem placu i ochronną placu budowy, 6.15. zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, 6.16. zabezpieczeniem placu budowy w energię elektryczną, wodę i gaz ziemny (jeżeli dotyczy) oraz ponoszeniem kosztów ich poboru, 6.17. wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 7. Materiały zastosowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót powinny być nowe I gatunku i spełniać wymagania dostosowane parametrami technicznymi do charakteru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Składający ofertę winien wnieść wadium: w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 3.1 w pieniądzu, 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 21 8200 0008 2001 0000 2189 0005 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 7.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 7.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty zaleca się dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 9. Przed upływem terminu składania ofert należy złożyć w siedzibie zamawiającego (sekretariat pok. nr 105) oryginał dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wadium, którego formę określono w punktach 5-7 - jeżeli dotyczy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 10.1 jeżeli, Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.2 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (rozdział IX, pkt. 10 SIWZ). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielony okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach