Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Krasnystaw poprzez budowę drogi gminnej klasy L Nr 109757 L Łany - Kolonia Zastawie

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Krasnystaw poprzez budowę drogi gminnej klasy L Nr 109757 L Łany - Kolonia Zastawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej klasy L Nr 109757 L relacji Łany - Kolonia Zastawie od km 0+000 do km 1+530. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów robót budowlanych: 2.1. Roboty w branży drogowej: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) nawierzchnie, d) zjazdy indywidualne, e) oznakowanie. 2.2. Roboty w branży sanitarnej: a) usunięcie kolizji sieci wodociągowej z budowaną drogą, b) usunięcie kolizji sieci gazowej z budowaną drogą. 2.3. Roboty w branży telekomunikacyjnej: a) usunięcie kolizji kabli telefonicznych z budowaną drogą. 3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 3.1. Dokumentacja projektowa w zakresie od km 0+000 do km 1+530 (Załącznik Nr 9 do SIWZ): a) projekt budowlany w branży drogowej, b) projekt budowlany w branży sanitarnej - przebudowa sieci gazowej, c) projekt budowlany w branży sanitarnej - przebudowa sieci wodociągowej, d) projekt budowlany w branży telekomunikacyjnej - przebudowa kabli telefonicznych kolidujących z projektowaną drogą gminną, e) projekt organizacji ruchu stałego. 3.2. Wykaz robót przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia nie ujętych w dokumentacji projektowej: a) rozebranie nawierzchni z kruszywa, gruzu (śr. grubość warstwy 15 cm) z terenu budowanej drogi do poziomu rzędnej niwelety terenu określonego w profilu podłużnym dokumentacji projektowej wraz z załadunkiem i przewiezieniem na odległość do 3 km w ilości 803,25 m3, b) karczowanie drzew wykazanych w załączniku Nr 12 do SIWZ, c) karczowanie zakrzaczeń, zagajników drzew (śr. do 30 cm) obustronne drogi (1m w granicach pasa drogowego ) od km 1+207 do km 1+525 o pow. 0,07 ha. d) oczyszczanie terenu po wykarczowaniu drzew i wykarczowaniu zakrzaczeń z drobnych gałęzi, korzeni, kory wraz z ich utylizacją, 3.3. STWiOR (Załącznik Nr 10 do SIWZ): a) branża drogowa, b) branża sanitarna, c) branża telekomunikacyjna. 4. Przedmiar robót (Załącznik Nr 11 do SIWZ) - dokument pomocniczy, dołączony do SIWZ jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego może skorzystać Wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie budowlanym, wykonawczym oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o parametrach i właściwościach nie gorszych niż przywołane w tych dokumentach. 6. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w/w dokumentacji, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: - utrzymaniem istniejących dróg w stanie nienaruszonym, - obsługą geodezyjną w trakcie realizacji budowy, - wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - obsługą geotechniczną, - budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, - budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, - koordynacją robót podwykonawców branżowych - jeżeli dotyczy, - zatrudnieniem kierownika budowy dla każdej branży i innego personelu kierowniczego, - zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, - prowadzeniem dziennika budowy, - uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, - zabezpieczeniem placu i ochronną placu budowy, - zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, - zabezpieczeniem placu budowy w energię elektryczną, wodę i gaz ziemny (jeżeli dotyczy) oraz ponoszeniem kosztów ich poboru, - wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 7. Materiały zastosowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót powinny być nowe I gatunku i spełniać wymagania dostosowane parametrami technicznymi do charakteru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Składający ofertę winien wnieść wadium: w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 21 8200 0008 2001 0000 2189 0005 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 5-7 do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli, Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) jeżeli, wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (rozdział VIII. pkt. 10 SIWZ). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach