Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Chełm poprzez przebudowe dróg gminnych w miejscowościach: Horodyszcze Kolonia, Horodyszcze, Parypse, znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzkiej nr 812

Gmina Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Pokrówka, ul. Gminna 18
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5637363 , fax. 082 5637793
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm
    Pokrówka, ul. Gminna 18 18
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5637363, fax. 082 5637793
    REGON: 00053239800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Chełm poprzez przebudowe dróg gminnych w miejscowościach: Horodyszcze Kolonia, Horodyszcze, Parypse, znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzkiej nr 812
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg - 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzetu oświetleniowego - 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: -wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego - 2410,97 t, -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego - 50160,98 m2, - wyrównanie i wzmocnieie podbudowy tłuczniowej - 1137,72 m3 - wykonanie wzmocnionych poboczy z tłucznia kamiennego - 173,2 m3, - uzupełnienie oznakowania - 86 szt znaków drogowych, - wymiana lamp oświetlenia ulicznego - 55 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) do dnia i godziny otwarcia licytacji. Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym, każdemu wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Za spełnienie warunku - posiadania potencjału technicznego będzie uważne dysponowanie rozścielaczem do asfaltu o szerokosci roboczej minimum 5,6 m oraz zatrudnienie osób posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenie w wykonawstwie (minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej), określonymi wymaganiami Prawa budowlanego - dołączenie kserokopiiuprawnień potwierdzajacych przygotowanie zawodowe i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - niezbędnego doświadczenia uważane będzie wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni minimum 25 000 m2 w ciągu 6 miesięcy od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót.. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana bedzie w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. X złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: lub .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku okoliczności wynikających z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty rozpoczęcia i daty zakończenia robót oraz miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (minimum jedna praca jako wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni minimum 25 000 m2 w ciągu 6 miesięcy od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót). 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarantowaną 1.000.000,00 zł (jeden milion zł). Złożenie ważnej polisy OC (kopii) w dniu składania ofert będzie uważane za spełnienie warunku udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą a złożona polisa będzie obowiązująca w krótszym terminie niż data zakończenia robót, Wykonawca ten przed podpisaniem umowy na wykonanie robót zobowiązany będzie przedstawić zabowiązanie o kontynuacji ubezpieczenia, obejmującego cały okres realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach