Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 1819C, 1825 C i 1826 C w miejscowości Bobrowo

Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, Karbowo ul. Wczasowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 982 859 , fax. 564 934 031
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
    Karbowo ul. Wczasowa 46
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 982 859, fax. 564 934 031
    REGON: 34075029000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 1819C, 1825 C i 1826 C w miejscowości Bobrowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 1819C, 1825C i 1826C w miejscowości Bobrowo 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze, ziemne – roboty pomiarowe, pomiar geodezyjny powykonawczy; mechaniczne karczowanie pni z wywozem – 1 szt.; zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15 cm – 66,60 m3; roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi - 232,00 m3; frezowanie nawierzchni asfaltowej śr. grub. 4 cm z wywozem materiału – 520 m2; 2) Odwodnienie – wykopy oraz przekopy koparkami przedsiębiernymi wraz z transportem urobku na składowisko wskazane przez Inwestora – 21,00 m3; przepusty rurowe pod zjazdami z tworzywa sztucznego – 14 m; dowóz gruntu zagęszczalnego z zasypaniem 19,20 m3, zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznym - 19,20 m3 3) Poszerzenie jezdni (do 6m) – mechaniczne wykonanie koryta w miejscu poszerzenia jezdni głębokości 35 cm – 232,00 m2; wypełnienie koryta warstwą odsączającą z piasku z zagęszczeniem, podbudowa z kruszywa łamanego (niesort.) stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 232,00 m2; podbudowa z kruszywa łamanego (niesort.) stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 232,00 m2; mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej – 232,00 m2; skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 232,00 m2; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm – 232,00 m2; 4) Jezdnia – mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) i skropienie nawierzchni asfaltem – 1403,00 m2; wyrównanie lokalnych nierówności na etapie budowy warstwa wzmacniająco – profilująca grysowo – żwirowa średnio 50 – 150 kg /m2 – 135 t; mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) i skropienie nawierzchni asfaltem – 1403,00 m2; wzmocnienie podłoża siatką zbrojeniową z włókien szklanych przesączona asfaltem – 1403,00 m2; ułożenie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych – grubość po zagęszczeniu 3 cm; mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) i skropienie nawierzchni asfaltem – 1403,00 m2; ułożenie nawierzchni ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC11S o grubości po zagęszczeniu 3 cm wraz z regulacją pionową studni i zaworów – 1380,00 m2; 5) zjazdy – mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości zjazdów na głębokość 25 cm –41,50 m2; wypełnienie koryta warstwą odsączającą z piasku z zagęszczeniem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; podbudowa z kruszywa łamanego (niesort.) stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 41,50 m2; mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej (bitum) i skropienie nawierzchni asfaltem – 41,50 m2; ułożenie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych – grubość po zagęszczeniu 4 cm; mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) i skropienie nawierzchni asfaltem – 41,50 m2; ułożenie nawierzchni ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC11S o grubości po zagęszczeniu 4 cm – 41,50 m2; 6) budowa wysp dzielących – ułożenie krawężników kamiennych o wym. 15x30 na podsypce cementowo – piaskowej – 44 m; podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego (niesort) stabilizowanego mechanicznie – warstwa górna o gr. 15 cm po zagęszczeniu– 25,00 m2; ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo – piaskowej – 25,00 m2; 7) Pobocza – nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego (niesort) z zagęszczeniem o szer. 75 cm, gr. po zagęszczeniu 15 cm – 333,00 m2; 8) Roboty wykończeniowe – ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - porządkowanie terenu wokół – 666,00 m2; oczyszczanie rowów z namułu o gr. 20 cm z wyprofilowaniem skarp rowu – 444,00 m; znaki drogowe – 10 szt.; aktywne znaki drogowe – 6 szt.; hybrydowe zasilanie znaków aktywnych (turbina + panel słoneczny) – 2 szt.; mechaniczne malowanie linii w technologii termoplastycznej, grubowarstwowej, odnowa w okresie gwarancyjnym – 72,12 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. czynności wskazanych w przedmiarze robót. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 48 miesięcy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji jest kryterium oceny w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: • w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS O/Brodnica 04 9484 1150 2200 0001 6598 0045 z adnotacją Wadium na Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 1819C, 1825C i 1826C w miejscowości Bobrowo. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica (pokój 102) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z treścią Załącznika nr 2, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią Załącznika nr 3, 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) zgodnie z treścią Załącznika nr 5, 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 6) Potwierdzenie wniesienia wadium. 7) Oświadczenie o o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (składane w terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach