Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego polegająca na remoncie skarp i poboczy oraz wymianie i montażu stalowych barier drogowych

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego polegająca na remoncie skarp i poboczy oraz wymianie i montażu stalowych barier drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego polegająca na remoncie skarp i poboczy oraz wymianie i montażu stalowych barier drogowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach i Obwodu Drogowego w Sulimowie. Zakres robót obejmuje: 1) ścinkę pobocza z wywozem i utylizacją urobku, 2) mechaniczne karczowanie krzaków w ilości 0,002 ha, 3) demontaż i utylizację barier betonowych wraz z słupkami i fundamentami w ilości 520 mb, 4) demontaż uszkodzonych barier stalowych i ich przekazanie Zamawiającemu w ilości 44 mb, 5) montaż nowych barier stalowych ocynkowanych o poziomie powstrzymania H1W3A w ilości 12362 mb, 6) załadunek i wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, 7) transport zdemontowanych uszkodzonych barier drogowych i ich przekazanie zamawiającemu, 8) uporządkowanie terenu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, obowiązki i wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób realizacji, zostały określone w opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6.1. do SIWZ, opisie technicznym stanowiącym załącznik 6.2. do SIWZ i szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 6.3. do SIWZ Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1. Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. Z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) pracowników wykonujących nw. czynności: 1) mechaniczna ścinka poboczy, 2) karczowanie krzaków, 3) wykonanie robót pomiarowych, 4) wykonanie robót rozbiórkowych i robót ziemnych wykonanych koparkami i ręcznie, 5) montaż barier drogowych, 6) wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 2. Obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. 3. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.7. oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w postanowieniach projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach