Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2019-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
ul. Kościuszki 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93193481600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bezpieczeństwa dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego polegająca na remoncie skarp i poboczy oraz wymianie i montażu stalowych barier drogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego polegająca na remoncie skarp i poboczy oraz wymianie i montażu stalowych barier drogowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach i Obwodu Drogowego w Sulimowie. Zakres robót obejmuje: 1) ścinkę pobocza z wywozem i utylizacją urobku, 2) mechaniczne karczowanie krzaków w ilości 0,002 ha, 3) demontaż i utylizację barier betonowych wraz z słupkami i fundamentami w ilości 520 mb, 4) demontaż uszkodzonych barier stalowych i ich przekazanie Zamawiającemu w ilości 44 mb, 5) montaż nowych barier stalowych ocynkowanych o poziomie powstrzymania H1W3A w ilości 12362 mb, 6) załadunek i wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, 7) transport zdemontowanych uszkodzonych barier drogowych i ich przekazanie zamawiającemu, 8) uporządkowanie terenu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, obowiązki i wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób realizacji, zostały określone w opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6.1. do SIWZ, opisie technicznym stanowiącym załącznik 6.2. do SIWZ i szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 6.3. do SIWZ Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1. Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. Z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) pracowników wykonujących nw. czynności: 1) mechaniczna ścinka poboczy, 2) karczowanie krzaków, 3) wykonanie robót pomiarowych, 4) wykonanie robót rozbiórkowych i robót ziemnych wykonanych koparkami i ręcznie, 5) montaż barier drogowych, 6) wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 2. Obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. 3. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.7. oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w postanowieniach projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „MODERNIZACJA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW”
Dodano: 2024-07-08 - „Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 – ul. Bema” realizowany w dwóch etapach – Etap I i II”
Dodano: 2024-07-08 - Rozbudowy układu komunikacyjnego w obrębie autostrady A4
Dodano: 2024-07-04 - Remonty miejscowe dróg powiatowych Powiatu Głogowskiego masą bitumiczną na gorąco
Dodano: 2024-07-03 - "Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wąsosz"
Dodano: 2024-06-18 - Sobota droga dojazdowa do gruntów rolnych na dz. nr 111.
Dodano: 2024-06-17 - ,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”
Dodano: 2024-06-12 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,, Remont drogi gminnej nr 100857D na odcinku Luboszyce Małe- Luboszyce,,
Dodano: 2024-06-04 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie wykonania urządzeń bezpieczeń. ruchu drogowego wraz z wprowadzeniem oznakowania poziomego i pionowego w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego
Dodano: 2024-05-22 - „Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 – ul. Bema” realizowany w dwóch etapach – Etap I i II”
Dodano: 2024-04-27