Gmina Banie ogłasza przetarg
- Adres: 74-110 Banie, ul. Skośna 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4166381 , fax. 091 4166353
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Banie
ul. Skośna 6 6
74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4166381, fax. 091 4166353
REGON: 00053339200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.banie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bazy kulturalnej i rekreacyjnej we wsi Baniewice i Swobnica w celu kultywowania tradycji w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia: Remont budynku świetlicy w miejscowości Swobnica: 1. Wymiana pokrycia dachowego. 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 3. Wykonanie pomieszczeń sanitarnych. 4. Zagospodarowanie terenu. 5. Wykonanie placu zabaw Rozbudowa i remont świetlicy w Baniewicach: 1. Przebudowa, remont i modernizacja istniejącego budynku. 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 3. Dobudowa części nowej. 4. Termomodernizacja obiektu. 5. Budowa instalacji wodno-kanalizacyjnej. 6. Budowa instalacji elektrycznej. 7. Budowa instalacji c.o i wentylacji mechanicznej. 8. Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 9. Budowa przyłącza wodociągowego. 10. Budowa przyłącza elektroenergetycznego 11. Wykonanie placu zabaw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 33.000 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące ) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Urząd Gminy Banie ul. Skośna 6 74-110 Banie Nr 42 9377 0000 0101 5600 2001 0002 z adnotacją Wadium - Remont świetlicy wiejskiej w Swobnicy i Baniewicach w terminie do 2009-12-30 3.2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) W gwarancjach bankowych, 3.4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych, w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr A.2) Kosztorys ofertowy A.3) Wzór umowy - załącznik nr 2 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.banie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu - II postępowanie o udzielenie zamówienia
Dodano: 2016-07-22 - Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 6 w Kołobrzegu w ramach zadania Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty
Dodano: 2016-07-13 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Staniewice
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie docieplenia ścian budynków mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części
Dodano: 2016-07-05 - Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa części pomieszczeń budynku przy ul. 1-go Maja 19 w Myśliborzu z przeznaczeniem na archiwum
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa remont i modernizacja pomieszczeń wraz z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych w obiekcie Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Stefana Żeromskiego w Drawsku Pomorskim przy ulicy Piłsudskiego 12 w ramach zadania dofinansowanego z Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020
Dodano: 2016-05-25 - Remont dachu budynku przy ul. 1-go Maja 19 - segment A i B
Dodano: 2016-05-19 - Budowa zaplecza socjalnego boiska w Karcinie
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa poddasza Myśliborskiego Ośrodka Kultury
Dodano: 2016-04-22