Przetargi.pl
Połączenie Centrum Miasta Mikołów z dzielnicą Reta - przebudowa i budowa drogi gminnej Nr 380093S (ul. Waryńskiego).

Urząd Miasta Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Rynek 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248500 , fax. 032 3248400
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Mikołów
    ul. Rynek 16 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 3248500, fax. 032 3248400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Połączenie Centrum Miasta Mikołów z dzielnicą Reta - przebudowa i budowa drogi gminnej Nr 380093S (ul. Waryńskiego).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Połączenie Centrum Miasta Mikołów z dzielnicą Reta - przebudowa i budowa drogi gminnej Nr 380093S (ul. Waryńskiego). Zakres robót: 1. Przebudowa ul. Waryńskiego na odcinku od ul. Krawczyka do przejazdu kolejowego, która obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - nawierzchnie ulepszone na podbudowach z kruszywa kamiennego na zjazdach do posesji i betonowych na poszerzeniach drogi, - wykonanie wzmocnienia jezdni - nakładki asfaltobetonowej, - montaż krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej, - roboty odwodnieniowe (korytka z rusztem, przykanaliki, studzienki ściekowe). - kanalizację deszczową, - montaż barier energochłonnych, - wykonanie gabionu. 2. Budowa łącznika drogowego pomiędzy ulicami Reta i Dzieńdziela, obejmująca: - budowę drogi, - budowę kanalizacji deszczowej, - przełożenie kanalizacji sanitarnej, - budowę oświetlenia drogi, przebudowę linii nN i zabezpieczenie kabla teletechnicznego Vattenfall.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 67000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Środki będą ulokowane na rachunku nie oprocentowanym. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Pozostałe formy wadium, tj: - poręczenia bankowe, - gwarancje bankowe, - gwarancje ubezpieczeniowe, - poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość kwoty, o której mowa powyżej, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nieleżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podmiotowe, o których mowa w art. 22 cyt. ustawy: 1.1. posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 roboty budowlanej, polegającej na: budowie/przebudowie lub remoncie dróg, o wartości min. 800000,00 zł brutto i budowie/przebudowie sieci elektroenergetycznej nN o wartości min. 50000,00 zł brutto lub łącznie w zakresie budowy/przebudowy lub remontu dróg i budowy/przebudowy sieci elektroenergetycznej nN o wartości 850000,00 zł brutto łącznie. 1.2. dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych 1.3. znajdowanie się w sytuacji finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, tj. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wys. min. 500000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania, wymienionych w art. 24 ust. 1 cyt. ustawy. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków ocenia łącznie wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, kadrowy i zdolności finansowe wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków podmiotowych wymienionych w pkt. 1 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 roboty budowlanej, polegającej na: budowie/przebudowie lub remoncie dróg, o wartości min. 800000,00 zł brutto i budowie/przebudowie sieci elektroenergetycznej nN o wartości min. 50000,00 zł brutto lub łącznie w zakresie budowy/przebudowy lub remontu dróg i budowy/przebudowy sieci elektroenergetycznej nN o wartości 850000,00 zł brutto łącznie z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg zał. Nr 3 do siwz); 1.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg zał. Nr 4 do siwz). Do wykazu należy załączyć odpis uprawnień budowlanych, o których mowa w ogłoszeniu i pkt 8.1.2 siwz wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 2 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osoby fizycznej oświadczenie, że w stosunku do niej nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym potwierdzeniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców powyższe dokumenty składa każdy z wykonawców. 3. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 2 do siwz). 4. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1. zamiast dokumentów, o których mowa w 2.1 wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach