Przetargi.pl
Dostawa środków kontrastowych do badań MR i TK

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Diagnostyki Obrazowej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plac Medyków 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2901600, 3682432 , fax. 032 2918823
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Diagnostyki Obrazowej
    Plac Medyków 2 2
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2901600, 3682432, fax. 032 2918823
    REGON: 27371572400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.silesia-region.pl/zdososnowiec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków kontrastowych do badań MR i TK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet I:- środki kontrastowe do badań MR Środek kontrastowy do badań MR (do wstrzyknięć dożylnych) paramagnetyczny na bazie gadoliny - niejonowy Lp. Ilość i opakowanie J.m. 1/ 3200 flakonów a 15 ml o zawartości substancji czynnej min. 0,5 mmol/ml 2/400 flakonów a 10 ml o zawartości substancji czynnej min. 0,5 mmol/ml LUB ZAMIENNIE 1/3200 flakonów a 7,5 ml o zawartości substancji czynnej min. 1,0 mmol/ml 2/400 flakonów a 5 ml o zawartości substancji czynnej min. 1,0 mmol/ml Pakiet II:- środki kontrastowe do badań TK Środki kontrastowe do badań TK A./ Środek cieniujący dożylny jodowy niejonowy o stężeniu jodu min. 300 mg/ml Lp. Ilość i opakowanie J.m. 1/400 flakonów a 50 ml B./ Środek cieniujący dożylny jodowy niejonowy o stężeniu jodu min. 350 mg/ml 1/400 flakonów a 50 ml 2/700 flakonów a 100 ml
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336960005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w postępowaniu zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. (Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2.Wykonawca powinien dołączyć do oferty n/w dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dokumenty powinny być przedstawione wyłącznie w oryginałach lub kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pzp b)Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp. c)Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, (co najmniej 2 zamówienia zrealizowane), d)Dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP e)Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. f)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 cyt. rozporządzenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/zdososnowiec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach