Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulic bocznych od ul. Kolejarzy w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulic bocznych od ul. Kolejarzy w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na : budowie oświetlenia ulicznego na odcinku ulicy Konduktorskiej (od skrzyżowania z ul. Kolejarzy) oraz pięciu bocznych utwardzonych dróg gruntowych - wszystkie prowadzące w kierunku wschodnim od ul. Kolejarzy. W celu oświetlenia w/w ulic należy posadowić 30 szt. słupów stalowych o wys. 9 m (po 5 na każdej z ulic) z wysięgnikami WNg/I/2/5 i oprawami z lampami energooszczędnymi o mocy 70 W każda. Latarnie należy połączyć ziemną linią kablową o długości ok. 1000 m ułożoną na całej długości w rurze ochronnej AROT DVK 75 o dł. 810 m. Wszystkie przejścia pod ulicami Kolejarzy i ul. Konduktorską wykonać należy metodą przewiertu i kabel poprowadzić w rurze AROT SRS 110. Nowowybudowaną sieć kablową należy podłączyć do sieci oświetleniowej ul. Kolejarzy, zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci wydanymi przez Vattenfall D. P. SA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia ; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz będzie brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu: 1. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. 1.1. Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej wykonanie oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 100.000,00 zł (brutto) 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował następującymi osobami : - osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, 3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3.1. Zamawiający wymaga, by wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 1 do formularza oferty 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), lub oświadczenie dotyczące zakresu zapisanego w art 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jeśli Wykonawcą jest osoba fizyczna.. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (potwierdzających spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty) 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, , doświadczenia i wykształcenia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o postawie do dysponowania tymi osobami. ( wzór załącznik nr 3 do formularza oferty). 5. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w określonej specjalności. 5.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. 6.Wykonawca wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu (określonych w rozdziale VI. Pkt. 1, 2, niniejszej siwz) na zasobach innych podmiotów winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 7.Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów Zamawiający mowa w Rozdziale VI. pkt 5.1 niniejszej siwz w oparciu o zasoby innych podmiotów, Zamawiający żąda załączenia dokumentów określonych rozdziale VIII pkt. 2, w odniesieniu do tych podmiotów o ile podmiot(y) ten (te) będą brały udział w realizacji części zamówienia. 8.Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach