Przetargi.pl
Pogwarancyjne naprawy i okresowe przeglądy serwisowe samochodów służbowych Izby Celnej w Łodzi

Izba Celna w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-232 Łódź, ul. Lodowa 97
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6388277 , fax. 42 6388354
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Łodzi
    ul. Lodowa 97 97
    93-232 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6388277, fax. 42 6388354
    REGON: 00014377400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogwarancyjne naprawy i okresowe przeglądy serwisowe samochodów służbowych Izby Celnej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonywanie usług pogwarancyjnych napraw samochodów służbowych Izby Celnej w Łodzi, 2. wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych samochodów służbowych Izby Celnej w Łodzi, 3. sezonowa wymiana opon stanowiących własność Zamawiającego. I. Wymagania szczegółowe dotyczące napraw samochodów: 1. Usługa obejmuje naprawy bieżące pojazdów służbowych Izby Celnej w Łodzi wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. 2. Części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w naprawach muszą być nowe i odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. Zamawiający preferuje tzw. zamienniki części oryginalnych. Części oryginalne zostaną dopuszczone w przypadku braku dostępności zamienników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 3. Usługa powinna być wykonana w terminie 72 godzin licząc od chwili przejęcia samochodu przez wykonawcę. 4. Przedłużenie terminu naprawy określonego w pkt. 3 może nastąpić z przyczyn technologicznych lub charakteru naprawy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zakres naprawy oraz wstępny kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie do akceptacji przed przystąpieniem do naprawy. 6. W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu naprawy o usterki ukryte, niemożliwe do zdiagnozowania bez zdemontowania części, elementów pojazdu Wykonawca przedstawi dodatkowy kosztorys do zaakceptowania Zamawiającemu. 7. Wykonawca po wykonaniu naprawy zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających wydanie nowych części, które zostały użyte do naprawy samochodów służbowych Zamawiającego. Dokumenty te zostaną dołączone do faktury. 8. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonanie usługi i materiały chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej gwarancji. 9. Ceny części użytych do napraw nie mogą być wyższe niż obowiązujące ceny rynkowe z uwzględnieniem takich czynników jak zamawiane ilości i koszty dostawy. 10. Zamawiający zapłaci za części zamienne użyte do napraw oraz materiały i płyny eksploatacyjne według aktualnych cen obowiązujących u Wykonawcy. 11. Warsztat, w którym będą wykonywane usługi winien być w pełni wyposażony (do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia) oraz znajdować się na terenie Miasta Łodzi. II. Wymagania szczegółowe dotyczące okresowych przeglądów serwisowych, obejmujących czynności określone przez producentów poszczególnych pojazdów dla danych przebiegów samochodów Zamawiającego. 1. Części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w okresowych przeglądach serwisowych muszą być nowe i odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. Zamawiający preferuje tzw. zamienniki części oryginalnych. Części oryginalne zostaną dopuszczone w przypadku braku dostępności zamienników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 2. Usługa powinna być wykonana w terminie 72 godzin licząc od chwili przejęcia samochodu przez wykonawcę. 3. Przedłużenie terminu naprawy określonego w pkt. 2 może nastąpić z przyczyn technologicznych lub charakteru naprawy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zakres oraz wstępny kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie do akceptacji przed przystąpieniem do wykonania usługi. 5. W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu naprawy o usterki ukryte, niemożliwe do zdiagnozowania bez zdemontowania części, elementów pojazdu Wykonawca przedstawi dodatkowy kosztorys do zaakceptowania Zamawiającemu. 6. Wykonawca po wykonaniu naprawy zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających wydanie nowych części, które zostały użyte do naprawy samochodów służbowych Zamawiającego. Dokumenty te zostaną dołączone do faktury. 7. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonanie usługi i materiały chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej gwarancji. 8. Warsztat, w którym będą wykonywane usługi winien być w pełni wyposażony (do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia) oraz znajdować się na terenie Miasta Łodzi. 9. Ceny części użytych do napraw nie mogą być wyższe niż obowiązujące ceny rynkowe z uwzględnieniem takich czynników jak zamawiane ilości i koszty dostawy. 10. Zamawiający zapłaci za części zamienne użyte do napraw oraz materiały i płyny eksploatacyjne według aktualnych cen obowiązujących u Wykonawcy. 11. Usługa okresowych przeglądów serwisowych rozliczana będzie ryczałtowo według stawki za 1 przegląd. Koszt okresowego przeglądu serwisowego obejmuje oprócz czynności zalecanych przez poszczególnych producentów pojazdów z uwzględnieniem aktualnego przebiegu pojazdu lub okresu użytkowania również usługę wymiany podstawowych płynów i materiałów eksploatacyjnych tj.: oleju silnikowego, filtra oleju, filtra powietrza, filtra kabinowego. III. Wymagania szczegółowe dotyczące sezonowej wymiany opon: 1. Usługa obejmuje sezonową wymianę opon pojazdów służbowych Izby Celnej w Łodzi, wykonywaną wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. 2. Czynności obejmują demontaż kół z pojazdu, wymianę opon na felgach (dla pojazdów bez drugiego kompletu kół), wyważenie kół, montaż kół na pojeździe oraz zapakowanie wymienionego kompletu opon lub kół w foliowe worki ochronne. 3. W przypadku usterek ujawnionych w trakcie wymiany opon i konieczności wykonania naprawy, koszt tej naprawy liczony będzie według obowiązującego cennika Wykonawcy. 4. Przed wykonaniem naprawy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zakres naprawy oraz przedstawi kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie do akceptacji przed przystąpieniem do naprawy. 5. Części i materiały użyte przez Wykonawcę podczas sezonowej wymiany opon oraz w trakcie wykonywanej naprawy określonej w punkcie 3 muszą być nowe i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. 6. Usługa powinna być wykonana w terminie 24 godzin, licząc od chwili przejęcia samochodu przez Wykonawcę. Wykaz pojazdów z przebiegiem na dzień 31.08.2013 r., i terminem objęcia umową zawiera załącznik A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach