Przetargi.pl
Podziały nieruchomości

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2010-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podziały nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie Zadanie nr 1 podziału nieruchomości zajętej pod drogę powiatową Nr S-3810-ul. Słowackiego, położonej w Myszkowie obręb Nowa Wieś ozn. nr ewid. 2683/1 o powierzchni 0,0230 ha w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. , w tym należy a.wydzielić i sporządzić projekt podziału działki gruntu zajętej pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. b.przygotować projekt podziału działki w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działki o uregulowanym stanie prawnym, której nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, c.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r., użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, d.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e.dokonać badania księgi wieczystej lub zbioru dokumentów dla działki objętej pomiarem i działek graniczącej z nią, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne f.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały projekty podziału działek w 4 egz. wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic wraz z potwierdzeniem w 1 egz. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. g.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie nr 2 pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1714 S - ul. 1 Maja - Myszków dz. ozn. nr 7103 o pow. 0,6029 ha, 7078/1 o pow. 1,4673 ha. W ramach pomiaru należy a.wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. b.przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek wchodzących w skład pasa drogi o nieuregulowanym stanie prawnym, których nie można uregulować w trybie ww. ustawy, c.przygotować projekty podziału działek w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, d.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r. , użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, e.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp. po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą f.dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne g.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w 4 egz. wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic wraz z potwierdzeniem w 1 egz. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. h.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach