Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
- Data zamieszczenia: 2010-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
ul. Pułaskiego 6 6
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
REGON: 15139907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podziały nieruchomości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie Zadanie nr 1 podziału nieruchomości zajętej pod drogę powiatową Nr S-3810-ul. Słowackiego, położonej w Myszkowie obręb Nowa Wieś ozn. nr ewid. 2683/1 o powierzchni 0,0230 ha w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. , w tym należy a.wydzielić i sporządzić projekt podziału działki gruntu zajętej pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. b.przygotować projekt podziału działki w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działki o uregulowanym stanie prawnym, której nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, c.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r., użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, d.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e.dokonać badania księgi wieczystej lub zbioru dokumentów dla działki objętej pomiarem i działek graniczącej z nią, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne f.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały projekty podziału działek w 4 egz. wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic wraz z potwierdzeniem w 1 egz. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. g.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie nr 2 pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1714 S - ul. 1 Maja - Myszków dz. ozn. nr 7103 o pow. 0,6029 ha, 7078/1 o pow. 1,4673 ha. W ramach pomiaru należy a.wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. b.przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek wchodzących w skład pasa drogi o nieuregulowanym stanie prawnym, których nie można uregulować w trybie ww. ustawy, c.przygotować projekty podziału działek w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, d.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r. , użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, e.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp. po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą f.dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne g.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w 4 egz. wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic wraz z potwierdzeniem w 1 egz. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. h.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK na terenie miasta Chorzów
Dodano: 2016-07-27 - Usługi geodezyjne w zakresie wykonania dokumentacji geodezyjnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu Żywieckiego, zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jedn. tekst Dz. U. 2015 poz. 1774 z późn. zm.)
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac geodezyjnych - 3 zadania.
Dodano: 2016-07-27 - opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Budowa odwodnienia ul. Brzozowej w miejscowości Nowa Rybna
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie przy ul. Czartoryskiego 28
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie prac geodezyjnych- 4 zadania
Dodano: 2016-07-13 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: budowa kanalizacji deszczowej w odcinku ul. Wincentego Witosa w Kuźnicy Kiedrzyńskiej
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa odwodnienia ul. Brzozowej w miejscowości Nowa Rybna
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie prac geodezyjnych- 9 zadań
Dodano: 2016-06-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie : Budowa kanalizacji sanitarnej , odwodnienia drogi oraz nawierzchni drogi gminnej ulicy Nowej w Czarnym Lesie
Dodano: 2016-06-20