Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2680531 , fax. 067 2627888
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Kościuszki 15 15
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 067 2680531, fax. 067 2627888
REGON: 57079090500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podziały geodezyjne nieruchomości gruntowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Powiatu Wągrowieckiego podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych wymienionych w Części II SIWZ - Wykaz działek. Nieruchomości gruntowe, wymienione w Części II SIWZ - Wykaz działek, należy podzielić na dwie działki ewidencyjne. Ustala się dwa etapy wykonania przedmiotu zamówienia: - ETAP I - sporządzenie i dostarczenie do Starostwa Powiatowego w Wągrowcu projektów podziału nieruchomości gruntowych, - ETAP II - wyniesienie na grunt i stabilizacja punktów granicznych. Projekty podziałów geodezyjnych będące elementem niniejszej usługi geodezyjnej stanowić będą formę załącznika do wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. Przebudowa 8,7 km drogi Wapno - Damasławek. Prace związane z niniejszą usługą winny być wykonane w oparciu o projekt pn. Przebudowa 8,7 km drogi Wapno - Damasławek oraz w współpracy z projektantem opracowania technicznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa - wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych
Dodano: 2015-12-10 - Usługa - wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych - pompownie
Dodano: 2015-12-09 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na terenie RO WZMiUW Konin w 2016 r.
Dodano: 2015-12-08 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych
Dodano: 2015-11-26 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych - zbiornik wodny Jaraczewo ob. nr 901/10
Dodano: 2015-03-11 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych powiat: kościański, gostyński, leszczyński, rawicki, wolsztyński, grodziski województwo: wielkopolskie
Dodano: 2014-12-17 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych
Dodano: 2014-12-10 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych - pompownie
Dodano: 2014-12-10 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na terenie RO WZMiUW Konin w 2015 r.
Dodano: 2014-12-03 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych
Dodano: 2014-12-03