Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych stalowych, zaworów, baterii, osprzętu, rur polipropylenowych i kształtek STABI PN20 do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego lub jednostek organizacyjnych UAM

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych stalowych, zaworów, baterii, osprzętu, rur polipropylenowych i kształtek STABI PN20 do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego lub jednostek organizacyjnych UAM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych stalowych, zaworów, baterii, osprzętu, rur polipropylenowych i kształtek STABI PN20 do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego lub jednostek organizacyjnych UAM. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1: sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych stalowych do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego lub jednostek organizacyjnych UAM Część 2: sukcesywna dostawa zaworów, baterii i osprzętu do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego lub jednostek organizacyjnych UAM Część 3: sukcesywna dostawa rur polipropylenowych i kształtek STABI PN20 do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych UAM Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441600009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; II. Spełniają wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. a) Złożą ofertę i wycenią przedmiotowe zamówienie, b) Udzielą na przedmiot zamówienia min.: 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia dostawy c) Zaakceptują istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ, d) Zaakceptują termin wykonania zamówienia, e) Zaakceptują termin związania ofertą, f) Wskażą części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 2.Ocena spełnienia ww. warunków i wymogów dokonana zostanie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawcę a wyszczególnionych w rozdz. IX.10 niniejszej specyfikacji. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - na każdą część zamówienia należy złożyć osobny formularz 2. Formularz cenowy - na każdą część zamówienia należy złożyć osobny formularz 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na każdą część zamówienia należy złożyć osobne oświadczenie 5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - na każdą część zamówienia należy złożyć osobny wykaz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach