Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza ogłasza przetarg
- Adres: 62-872 Godziesze Małe, Wolica 113
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7612553 , fax. 062 7612507
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza
Wolica 113 113
62-872 Godziesze Małe, woj. wielkopolskie
tel. 062 7612553, fax. 062 7612507
REGON: 00031475000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup myjni - dezynfektor do kaczek i basenów - 3 sztuki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup myjni - dezynfektora do kaczek i basenów w ilości 3 sztuk. a. mnimalny wsad jednego mycia: jedna kaczka + jeden kompletny basen. Urządzenie wolnostojące o maksymalnych wymiarach zewnętrznych: 540mm(szerokość) x 600 mm (głębokość) x 1460 mm (wysokość). Maksymalne wymiary wewnętrzne komory: 450 mm ( szerokość) x 530 mm (głębokość) x 320 mm ( wysokość) - 2 sztuki, b. minimalny wsad jednego mycia: dwie kaczki + dwa kompletne baseny. Urządzenie wolnostojące o maksymalnych wymiarach zewnętrznych: 600mm (głębokość) x 600mm (szerokość) x 1600mm (wysokość) - 1 sztuka. Wymagane przez zamawiającego parametry techniczno-użytkowe opisane szczegółowo w załączniku nr 2A i nr 2B. Dodatkowe wyposażenie: kosz na 3 kaczki - ilość 2 sztuki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Postępowanie zwolnione jest z wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ustawie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, składa: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca na potwierdzenie, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa: a. wykaz wykonanych zamówień w zakresie dostawy sprzętu do szpitali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, Wykonawca na potwierdzenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa: a. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości nie mniejszej niż wartość brutto przedmiotowego zamówienia. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć: a. oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy - załącznik nr 3 b. oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) w szczególności, że przeprowadzono wymagane dla nich procedury oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz, że oznakowane są znakiem CE. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego przedstawić dokument urzędowy potwierdzający spełnienie tego warunku, c. oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu pogwarancyjnego - załącznik nr 5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica.
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa myjni do endoskopów, krzesełka kardiologicznego oraz wózka anestezjologicznego
Dodano: 2015-04-16 - Zakup i dostawa myjni myjąco-dezynfekujących do mycia obuwia operacyjnego.
Dodano: 2015-01-20 - Protokół ZP/13/PN/14
Dodano: 2014-11-04 - DOSTAWA URZĄDZEŃ DO POMIESZCZEŃ CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
Dodano: 2014-10-29 - Dostawa myjni do endoskopów
Dodano: 2014-10-17 - ZP/25/PN/14
Dodano: 2014-07-23 - Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej -Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
Dodano: 2014-07-22 - Dostawa myjni dezynfektora do kaczek i basenów - 2 szt.
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa automatycznej myjni endoskopowej dwustanowiskowej z systemem dokumentacji przebiegu procesu
Dodano: 2013-10-31